۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان خبرداد؛

آغاز بارش‌های پاییزی اصفهان از امشب/ باد و گردوخاک پدیده غالب است

آغاز بارش‌های پاییزی اصفهان از امشب/ باد و گردوخاک پدیده غالب است

اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال بارش رگبارهای پراکنده در مناطق غرب و شمال استان از شامگاه امروز خبرداد.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی الگوهای هواشناسی بیانگر عبور امواج ناپایدار از امروز بعدازظهر تا اوایل هفته آینده از سطح استان است.

وی ادامه داد: از امروز تا شنبه ۲۲ مهر ماه در بیشتر مناطق بویژه ساعات در بعداز ظهر افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید را انتظار داریم که در غرب و شمال استان احتمال توفان لحظه‌ای وجود دارد و در نیمه شرقی و مناطق مستعد همراه با گردوخاک محلی است.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: از شامگاه امروز بارش رگبار پراکنده باران و رعد و برق در مناطق نیمه شمالی و غرب استان اصفهان از جمله خوانسار، میمه، نطنز، اردستان پیش‌بینی می‌شود و این شرایط طی روزهای پنجشنبه و جمعه نیز در خوانسار، گلپایگان، میمه، نطنز، کاشان، آران و بیدگل، اردستان، چوپانان و بادرود ادامه می‌یابد.

امینی با بیان اینکه از روز جمعه دما بین چهار تا ۶ درجه سلسیوس به ویژه در نیمه شمالی اصفهان کاهش می‌یابد، گفت: دمای هوا طی ۲۴ ساعت پیش رو تغییر محسوسی ندارد و بر این اساس بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۳ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۴ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

کد خبر 5908507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha