۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران خبر داد؛

ارسال ۲۰۰ اثر به جشنواره قصه‌گویی «آسنی»

ارسال ۲۰۰ اثر به جشنواره قصه‌گویی «آسنی»

محمودآباد- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با اشاره به اینکه ۲۰۰ اثر به اولین جشنواره قصه‌گویی آسنی ارسال شد، گفت: محمودآباد ظرفیت و استعداد پایلوت قصه‌گویی را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد فاضلی کبریا پیش ازظهر چهارشنبه در نشست اولین جشنواره قصه‌گویی آسنی مازندران با اصحاب رسانه که به‌میزبانی محمودآباد برگزار می‌شود، اظهار داشت: آثار این جشنواره در سطح استان ارسال شد و اولین جشنواره است که امیدواریم قدمی در این راستا برای سال‌های آینده باشد.

وی تصریح کرد: امروز دنیا به این سمت رفته که باید با زبان قِصه، مباحث فرهنگی و مِتُدِ جدید به کودکان و نوجوانان انتقال داده شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران افزود: جشنواره‌های زیادی در سطح بین‌المللی، ملی و استانی برگزار می‌شود اما با توجه به میزبانی و ظرفیت شهرستان محمودآباد، امیدواریم این شهرستان به‌عنوان پایلوت قصه‌گویی مازندران شود.

فاضلی کبریا خاطرنشان کرد: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها به‌عنوان یک حرکت مداوم در حوزه قِصه بسیار کم کار شد بنابراین با افزایش آن وابستگی کودک و نوجوان به این حوزه بیشتر خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: اگر باید چیزی یاد گرفته شود قطعاً شنیدن از زبان تأثیر بیشتری داشته که یک نظام تربیتی در آن وجود دارد.

کد خبر 5908763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha