۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۲

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خبرداد؛

اختصاص بیش از ۹۲ هزار تن گندم به کارخانجات آردسازی استان زنجان

اختصاص بیش از ۹۲ هزار تن گندم به کارخانجات آردسازی استان زنجان

زنجان-مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۹۲ هزار و ۳۹۵ تن گندم به کارخانجات آردسازی زنجان جهت تولید آرد واحدهای خبازی، خام روستایی و صنف صنعت طی سالجاری تخصیص داده شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی الله زمانی روز پنج شنبه گفت: گندم های تخصیصی در قالب نوع یک و دو (واحدهای خبازی و خام روستایی)، نوع سه (صنف صنعت) و نوع شش (نان حجیم و نیمه حجیم و فانتزی) به کارخانجات آردسازی سطح استان جهت تامین آرد و نان مردم عزیز زنجانی است.

زمانی گفت: ۵۳ هزار ۵۳۲ تن گندم در قالب نوع یک، ۱۵ هزار ۶۰۵ تن گندم نوع دو، ۲۳ هزار ۱۴۸ تن گندم نوع سه و ۱۱۰ تن گندم در قالب نوع شش برای تولید آرد به کارخانجات آردسازی اختصاص داده شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: گندم های اختصاصی برای تولید آرد جهت پخت نان لواش، بربری، سنگک و تافتان به واحدهای نانوایی سطح استان زنجان اختصاص می یابد.

زمانی با بیان اینکه به طور میانگین ماهانه بیش از ۱۵ هزارتن گندم به کارخانجات آردسازی اختصاص داده شده می شود، عنوان کرد: استان زنجان دارای شش کارخانه آردسازی است و آرد تولید شده به وسیله شرکت‌های حمل و نقل توزیع می شود.

کد خبر 5909872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha