۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۶

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

هیمنه رژیم صهیونیستی شکسته شد/ عفاف و حجاب خاستگاه خانواده

 هیمنه رژیم صهیونیستی شکسته شد/ عفاف و حجاب خاستگاه خانواده

بابل- رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تبریک پیروزی های جبهه مقاومت در غزه گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی شکسته شد و آنان دیگر نمی توانند بلند شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی عصر پنجشنبه در همایش تقدیر از تشکل‌های دینی مازندران با تبریک پیروزی‌های جبهه مقاومت در غزه با بیان اینکه صهیونیست‌ها بدجوی زمین خورده است و این زمین خوردن قابل جبران نیست، افزود: هیمنه این رژیم پوشالی شکسته شده و دشمن دچار استیصال شده است.

وی با اشاره به جنایت رژیم منحوس صیهونیستی و کشتار کودکان و زنان بیگناه این اقدام را نشان شکست قطعی آنان دانست و گفت: دشمن وقتی شکست می‌خورد دست به هرچیزی می‌زند و این نشان می‌دهد که آنان دیگر نمی‌توانند دست به زانو و بلند شوند.

وی با اظهار اینکه حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری از ابتدا تاکنون حرکت و ملت فلسطین را زنده نگه داشته‌اند، این مقاومت و کار را بزرگ دانست و گفت: اگر ملت فلسطین مقاومت کنند، نامی از این غده سرطانی باقی نخواهد ماند.

حجت الاسلام آقاتهرانی با اشاره به مقوله عفاف و حجاب گفت: یکی از نقاط قوت ما ولایت فقیه است و اگر آنها بتوانند روزی روزگاری کاری کنند که این مقام پایین بیاید، به اهداف اولیه خود خواهند رسید.

وی با عنوان اینکه ولایت فقیه، ولایت الهی است و اگر ولایت نبود امام نداشته باشیم، از هر جهت شکست می‌خوردیم زیرا امام و ولی سبب رشد و تعالی می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اظهار اینکه پای راهی که پیدا کردیم باید بایستیم، تصریح کرد: ولایت فقیه فصل الخطاب در حکومت اسلامی است و باید به آن توجه ویژه شود.

حجت الاسلام آقا تهرانی سپاه و بسیج را از افتخارات نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: همچنین دشمن مسئله برداشتن حجاب را برای فروپاشی خانواده‌ها مطرح می‌کند زیرا خاستگاه‌ها محبت وعشق و خانواده به عفاف و حجاب برمی گردد و فرد بی حجاب با تبر تیشه به ریشه خانواده می‌زند.

وی از اقدام و ابتکار اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در برپایی همایش تقدیر از تشکل‌های برتر دینی تقدیر کرد.

کد خبر 5909946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha