۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۹

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

رژیم کودک‌کش اسرائیل نفس‌های واپسین را می‌کشد

رژیم کودک‌کش اسرائیل نفس‌های واپسین را می‌کشد

اردبیل- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: رژیم کودک‌کش و غاصب اسرائیل نفس‌های واپسین خود را می‌کشد و حیات آن رو به ممات است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن باقری ظهر جمعه در راهپیمایی حمایت مردم اردبیل از غزه و انتفاضه در اردبیل اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی در این ۷۵ سال عمر نکبت بار خود تا این حد در برابر جبهه مقاومت به ذلت نیفتاده بود که امروز تزلزل و پوچی این رژیم را در برابر ابهت امت مقاوم فلسطین و جهان اسلام شاهد هستیم.

وی عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی را زمینه ساز اضمحلال این رژیم و تحکیم وحدت و همگرایی امت اسلامی در دفاع از فلسطینی‌ها اعلام کرد و گفت: قطعاً پیروزی جبهه مقاومت و انتفاضه نزدیک است و رژیم جعلی صهیونیسم باید هر چه سریع‌تر منطقه را ترک کرده و امنیت و آرامش بیشتر را شاهد باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل تصریح کرد: اقتدار جبهه مقاومت به معنای واقعی به رخ جهانیان به ویژه ظالمان و مستکبران کشیده شد تا همه بدانند این آزادیخواهی و دفاع از حقوق مشروع هیچ وقت رنگ نمی‌بازد.

حجت‌الاسلام باقری افزود: راهبرد اصلی در این مقطع حساس ادامه مقاومت و ایستادگی جامعه اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی و حامیان ظالم و نابکار او است و قطعاً در این حرکت بی‌نظیر شاهد شکسته شدن کمر رژیم صهیونیستی در منطقه خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: راهپیمایی امروز امت اسلامی به ویژه در ایران در حمایت از مقاومت فلسطین نمود و نشانه‌ای از عزت و صلابت واقعی بود که هیمنه این رژیم را شکسته و زمینه شکست مفتضحانه آنها را فراهم کرده است.

حجت‌الاسلام باقری سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران را دفاع از مظلومان و محکوم کردن ظالمان و مستکبران اعلام کرد و ادامه داد: گنبد آهنینی که رژیم صهیونیستی از آن سخن به میان می‌آورد، امروز به گنبد شکسته شده‌ای تبدیل شده که مفتضحانه آبروی رژیم غاصب صهیونیستی را در منطقه خدشه‌دار کرده است.

وی اضافه کرد: اگر امت اسلامی حمایت خود را به شکل همه‌جانبه از فلسطینی‌ها و جبهه مقاومت انجام دهند، دیگر این رژیم جعلی فرصت قدرت‌نمایی پوشالی را نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام باقری به برگزاری راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه و فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی را در شهرهای مختلف استان یادآور شد و بیان کرد: مردم اردبیل پیش از نماز جمعه در حرکتی عظیم و با شکوه از میدان شریعتی تا مصلی انسجام و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کرده و از رژیم جعلی صهیونیسم نیز اعلام بیزاری کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: علاوه بر اردبیل، در سایر شهرها نیز راهپیمایی ضد صهیونیستی برگزار و اهالی استان در شهرها و روستاها زمینه پشتیبانی از فلسطین مظلوم را فراهم کردند.

کد خبر 5910474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha