۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۵

امام جمعه محمدیه:

عملیات «طوفان الاقصی» سیلی محکمی به حامیان اسرائیل بود

عملیات «طوفان الاقصی» سیلی محکمی به حامیان اسرائیل بود

قزوین- امام جمعه محمدیه گفت: عملیات مقتدرانه «طوفان الاقصی» سیلی محکمی بر پیکره اسرائیل، آمریکا و تمام حامیان جنایتکار آنها بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام بهاء‌الدین آقاحسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه محمدیه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد با اشاره به نبرد «طوفان الاقصی» اظهار کرد: این حرکت مقتدرانه سیلی محکمی بر پیکره اسرائیل و آمریکا و تمام حامیان جنایتکار انها بود.

وی افزود: با این عملیات غرورآفرین رژیم صهیونیستی علاوه بر اینکه در حوزه نظامی شکست سنگینی متحمل شد، شکست بزرگ‌تری را در حوزه‌های اطلاعاتی و حتی سیاسی دید.

امام جمعه محمدیه تاکید کرد: دیگر کشورهایی که به دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل بودند به این روابط فکر نخواهند کرد و این آسیب بزرگی برای اسرائیل بود.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته تربیت بدنی با بیان اینکه اسلام با تنبلی و سستی مخالف است تصریح کرد: ورزش و تحرک در جامعه سفارش دین است.

حجت الاسلام آقاحسینی در پایان با بیان اینکه بیشتر مشکلات روانی و جسمانی بخاطر عدم ورزش سبک زندگی غلط، فست فودها و عدم ورزش است، یادآور شد: هر چقدر ورزش عمومی در جامعه نهادینه شود آن جامعه شاداب‌تر و پر نشاط تر خواهد شد.

کد خبر 5910540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha