۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۵

امام جمعه کرمانشاه:

رژیم اشغالگر اسرائیل در حال فروپاشی است

رژیم اشغالگر اسرائیل در حال فروپاشی است

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تحولات اخیر فلسطین و انجام عملیات طوفان الاقصی، گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل در حال فروپاشی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع شهر کرمانشاه و با حضور پرشور مردم برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری وظیفه ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است زیرا خدمت به شهدا و خدمت به خانواده شهدا وظیفه اساسی همه ما است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد رژیم جعلی اسرائیل، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند «شکست غیر قابل ترمیم» زیرا رژیم صهیونیستی چگونه می‌تواند جنایات خود را فراموش کند و چگونه می‌تواند طوفان الاقصی را فراموش کند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: چند سال پیش مقام معظم رهبری فرمودند که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و امروز با عملیات طوفان الاقصی مشخص شد این مساله رو به احقاق است.

وی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری هم اشاره کردند طوفان الاقصی نتیجه ظلم و ستم رژیم غاصب صهیونیستی است که نمایان شده و قطعاً ستمی که در حال حاضر در حال تحمیل به مردم مظلوم غزه است سیلی محکم‌تری را به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به دستورات دین اسلام برای کمک به مظلومان، تصریح کرد: باید به زلزله زدگان افغانستان و کودکان فلسطینی کمک کنیم و هر کسی هر چقدر در توان دارد به این مظلومان کمک کند.

علما با اشاره به اهمیت اسلام به زنان، بیان کرد: خانم دباغ به عنوان الگو برای زن مسلمان در منویات حضرت آقا مطرح شد، ایشان الگوی یک زن مسلمان است چون همه جانبه وظایف زنان مسلمان را در زندگی پیاده می‌کنند، روحیه نظامی دارند و مدتی فرمانده سپاه همدان بوده و مراقب امام در پاریس، در هیأت سه نفره که امام راحل (ره) برای گفتگو با گورباچف اعزام کرد، حضور داشت.

وی یادآوری کرد: همچنین بیست و چهار مهر روز عقیدتی سیاسی ارتش است زیرا ارتشیان غیور در همه ادوار انقلاب ولایت مداری خود را بر همه ثابت کرده‌اند.

امام جمعه کرمانشاه در آخرین بخش از خطبه دوم نماز جمعه خود با اشاره به حضور بیش از چهل ساله خود در خدمت انقلاب و نظام، گفت: بیش از چهل سال در خدمت انقلاب و نظام هستم، همگان می‌دانند، بیش از پیش در این سنگر بوده‌ام، برای من دعا کنید زیرا به دعای خیر همه شما نیازمندم.

کد خبر 5910543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha