۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۷

امام جمعه آستارا: 

سیلی مقاومت بر اسرائیل تنبیه بزرگی برای عاملان تفرقه است

سیلی مقاومت بر اسرائیل تنبیه بزرگی برای عاملان تفرقه است

آستارا- امام جمعه آستارا با اشاره به عملیات قدرتمند «طوفان الاقصی» گفت: سیلی مقاومت بر اسرائیل تنبیه بزرگی برای عاملان تفرقه بین ایران و آذربایجان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان آستارا اظهار کرد: عملیات قدرتمند «طوفان الاقصی» توسط نیروهای مجاهد و مبارز فلسطینی بر علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی ضربه سنگینی بر هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی بود.

باقری در تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه‌های افسری گفت: این شکست نظامی و اطلاعاتی مانند زلزله مهیب و غیر قابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی بود و بعد از عملیات مجاهدان فلسطینی دیگر رژیم صهیونیستی مانند قبل نخواهد شد.

وی علت شکل گیری این عملیات را رفتارهای جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و از حد گذراندن ظلم و جنایت بر علیه مردم فلسطین دانست و ادامه داد: در همین چند روز گذشته نیز بیشتر شهدای غزه زنان و کودکان هستند و بیش از هفتاد خانواده فلسطینی به طور کامل به شهادت رسیده‌اند.

حجت الاسلام باقری در ادامه با اشاره به تقدیر رهبر معظم انقلاب اسلامی از جوانان مجاهد فلسطینی و با عبارت بوسیدن پیشانی و بازوی جوانان آنها افزود: یقیناً فلسطین قدرتمند و صاحب نیروی نظامی کارآمد شده است و با ادامه مجاهدت‌ها کار رژیم صهیونیستی به زودی و برای همیشه تمام خواهد شد.

وی دروغ پردازی رسانه‌های غربی و حمایت‌های یک جانبه از رژیم صهیونیستی را از ترفندهای همیشگی این رسانه‌ها و همراهی شبکه‌های فارسی زبان بیگانه با آنان را نشانه آشکار شدن حامیان واقعی آنان دانست و تأکید کرد: زنده نگه داشتن نام فلسطین به عنوان مسأله اول و اصلی جهان اسلام تنها راه مقابله و خنثی سازی این توطئه‌های شوم است.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه جمهوری اسلامی و مردم ایران همواره حامی مظلومان و مسلمانان هستند، گفت: برای ما فرقی نمی‌کند مظلوم؛ مردم جنگ زده غزه باشد، یا برادران و همنوعان زلزله زده افغانستانی ما باشد. ما ضمن ابراز همدردی با مردم زلزله زده افغانستان آماده هر گونه حمایت و ارسال کمک به عزیزان افغانستان هستیم.

کد خبر 5910588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha