۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۸:۴۴

رئیس اداره تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش البرز خبر داد؛

حضور آموزش و پرورش البرز در چهارمین رویداد ملی عصر امید

حضور آموزش و پرورش البرز در چهارمین رویداد ملی عصر امید

کرج- رئیس اداره تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از حضور آموزش و پرورش استان در چهارمین رویداد ملی عصر امید خبر داد.

مجید جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از حضور آموزش و پرورش استان البرز در چهارمین رویداد ملی عصر امید خبر داد.

وی گفت: چهارمین رویداد ملی عصر امید در حوزه تخصصی هوش مصنوعی و اینترنت اشیا، با هدف معرفی قابلیت‌های موجود در این زمینه و آخرین دستاوردهای علوم مرتبط، افزایش آگاهی و بینش عمومی نسبت به این شاخه علمی و فناوری‌های مربوطه و نیز توسعه بسترهای تعامل و همکاری سازنده با ارگان‌های متولی فناوری، فعالیت خود را آغاز کرده است.

رئیس اداره تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان البرز افزود: آموزش و پرورش استان البرز نیز با حضور دانش آموزان و همکاران سرآمد و فعال در حوزه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در این نمایشگاه و رویداد ملی به معرفی آثار و دستاوردهای خود خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: در این رویداد دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، نهادهای دولتی و غیردولتی، شرکت‌ها، صنایع و مؤسسات، طرح‌های فناورانه خود را در قالب «چالش فناوری» و حضور در نمایشگاه تخصصی با بیش از ۲۰۰ غرفه، به معرض نمایش می‌گذارند.

قابل ذکر است این رویداد ملی با حضور ایده پردازان، مخترعان جوان، شرکت‌های دانش بنیان و مراکز علمی شاخص کشور از ۲۲ الی ۲۵ مهر ماه، به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار می‌شود.

کد خبر 5910918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha