۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۵

فرمانده انتظامی اسلامشهر:

باند سارقان تجهیزات گاز شهری در اسلامشهر منهدم شد

باند سارقان تجهیزات گاز شهری در اسلامشهر منهدم شد

اسلامشهر- فرمانده انتظامی اسلامشهر از انهدام باند سارق تجهیزات گاز شهری و کشف ۵۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: ۳ سارق و مالخر شناسایی شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا علیزاده پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف سرقت اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت رگلاتورهای گاز شهری در محلات مختلف شهرستان اسلامشهر، اقدامات مأموران انتظامی آغاز شد.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۷ کامیون داران تحقیقات در خصوص پرونده مذکور را آغاز کرده و دریافتند که سارقان با شگردی خاص اقدام به سرقت کرده و به سرعت نیز از محل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی اسلامشهر تصریح کرد: مأموران با تحقیق از مالباختگان و به‌کارگیری اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند ۳ نفر سارق و مالخر را شناسایی و در یک عملیات ویژه و ضربتی آنها را در مخفیگاه‌هایشان دستگیر کنند.

علیزاده با اشاره به اینکه سارقان در تحقیقات صورت گرفته به ۵۰ فقره سرقت رگلاتورهای گاز شهری از شهروندان اعتراف و خاطرنشان کرد: در این خصوص یک نفر مالخر که اقدام به خرید لوازم سرقتی می‌کرد، دستگیر و به خرید انواع رگلاتورهای گاز شهری اعتراف کرد که با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از محل فعالیت مالخر، انواع لوازم سرقتی نیز کشف شد.

کد خبر 5911180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha