۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:

جامعه اسلامی با حمایت از مقاومت فلسطین پیروزی نهایی را رقم میزنند

جامعه اسلامی با حمایت از مقاومت فلسطین پیروزی نهایی را رقم میزنند

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: کشورهای اسلامی باید بیش از پیش از این جریان حمایت کنند تا پیروزی نهایی هر چه سریع‌تر رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا براتی زاده صبح شنبه در گردهمایی طلاب مدرسه علمیه امام خامنه ای بجنورد که در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی برگزار شد، اظهار کرد: استکبار جهانی این فرزند نامشروع را در دل سرزمین‌های اسلامی به دنیا آورد و تا به امروز نیز از او حمایت می‌کنند و در رأس این جریان آمریکا قرار دارد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به نقش جریان خیانت و سازش در موضوع فلسطین، خاطرنشان کرد: این جریان مانند خنجری از پشت به ملت فلسطین ضربات سهمگینی وارد ساخت و و در رأس آن کشورهای اسلامی مانند عربستان و… قرار دارند که موجودیت خود را به همین جنگ‌ها و ظلم‌ها وابسته می‌دانند.

وی جریان مقاومت و انتفاضه را راه حل واقعی موضوع فلسطین تا زمان پیروزی نهایی معرفی کرد و افزود: زمانی که ملت مظلوم فلسطین از صلح ناامید شدند تصمیم گرفتند روی پای خودشان بایستند که تا به امروز گروه‌هایی از جمله حماس میدان دار این عرصه هستند و کشورهای اسلامی باید بیش از پیش از این جریان حمایت کنند تا پیروزی نهایی هر چه سریع‌تر رقم بخورد.

براتی زاده گفت: ما در قضیه فلسطین با سه اسلام لیبرالی و امریکایی، ارتجاعی و وهابی و محمدی و انقلابی مواجه هستیم که مورد سوم به عقلانیت، عدالت و معنویت توجه ویژه ای دارد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان محور اصلی مقاومت همواره از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین حمایت می‌کند و تلاش‌های آمریکا و اسرائیل نقش بر آب خواهد کرد.

وی گفت: این غده سرطانی باید از بین برود و هر مسلمانی نیز مکلف است از فلسطین حمایت کند.

کد خبر 5911297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha