۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۷

استاندار مرکزی:

فرمانداران برای رفع کاستی های برگزاری انتخابات در مرکزی بکوشند

فرمانداران برای رفع کاستی های برگزاری انتخابات در مرکزی بکوشند

اراک- استاندار مرکزی گفت: پیگیری نقایص و کاستی های برگزاری انتخابات از سوی فرمانداران شهرستانهای مرکزی امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه ظهر شنبه در نشست مشترک دست‌اندرکاران اجرایی و نظارت بر انتخابات استان مرکزی در بیت تاریخی امام راحل در خمین اظهار داشت: رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه‌های اجرایی در جلب و افزایش مشارکت نقش مهمی دارد که امید است مدیران در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی بر نظارت فرمانداران نسبت به ارائه خدمات مناسب به مردم از سوی مدیران و کارکنان دولت تاکید کرد و افزود: در راستای ارائه خدمات مناسب به مردم، فعال‌سازی ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی با افزایش انگیزه و حتی تغییر مدیران برعهده فرمانداران است.

نماینده عالی دولت سیزدهم در استان مرکزی تاکید کرد: حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و برپایی میز خدمت در شهرستان‌های مرکزی، گشایش‌های زیادی در راستای رفع مشکلات مردم ایجاد کرده است.

مخلص الائمه ادامه داد: ۲ قطبی سازی در انتخابات آفت بزرگی است که باید دستگاه‌های رسانه‌ای و نظارتی هوشیار باشند این فضا شکل نگیرد.

وی ادامه داد: انتظار است فرمانداران بر اساس اولویت بندی، نسبت به اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی دارای پیشرفت فیزیکی بالا پیش از انتخابات سال جاری، اقدام کنند.

مخلص الائمه با اشاره به اینکه اکنون تعامل و هماهنگی میان هیأت‌های اجرایی و نظارت با فرمانداران در بالاترین سطح قرار دارد، افزود: فرمانداران باید پیگیر رفع کاستی‌ها و نقایص برگزاری انتخابات باشند، چرا که دشمن در تلاش انتقام گیری فتنه سال گذشته است.

استاندار مرکزی گفت: برای ایجاد شور انتخابات می‌طلبد کاندیداهای اصلح از منظر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و حضور تشکل‌های دانشجویی، سیاسی و بهره گیری از ظرفیت تریبون‌های نمازجمعه مدنظر ویژه قرار گیرد.

کد خبر 5911446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha