۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۸

رییس حوزه هنری استان قزوین:

حوزه هنری به دنبال حمایت از هسته هنری و رسانه‌ای مساله محور است

حوزه هنری به دنبال حمایت از هسته هنری و رسانه‌ای مساله محور است

قزوین- رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: امروز حوزه هنری به دنبال تربیت کنشگر و حمایت از هسته‌های هنری و رسانه‌ای مساله محوری است که در راستای اولویت‌های انقلاب کنشگری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا امامقلی ظهر شنبه در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: امروز حوزه هنری به دنبال تربیت کنشگر و حمایت از هسته‌های هنری و رسانه‌ای مساله محور است که باید رهیار حرکت کرده و در راستای اولویت‌های انقلاب کنشگری می‌کنند.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم تا حوزه هنری در استان قزوین هنر را با جهت‌گیری پیشرانی پیشرفت پرچم داری کند، افزود: پیشرانی پیشرفت در تقاطع سه ضلع عبرت پژوهی از گذشته، نقد وضعیت موجود و ترسیم آینده محقق می‌شود.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین با بیان اینکه همه تلاش ما باید به کنشی تبدیل شود که به ترسیم وضعیت آینده منجر شود، تاکید کرد: اولین مرکز رشد تخصصی در حوزه بانوان در سراسر کشور را در قزوین ایجاد کردیم.

وی بیان کرد: امروز در توسعه زیرساخت و توسعه انسانی به این نقطه رسیده‌ایم که اگر تا دیروز به عنوان یک عنصر موازی با جریان غیرانقلابی بودیم، امروز به یک جریان آلترناتیو تبدیل شده‌ایم.

امامقلی در پایان یادآور شد: امروز حوزه هنری در نقطه‌ای قرار دارد که هویت انقلابی و دینی خود را احیا کرده و تکلیف او با دیگر نهادهای موازی روشن است.

کد خبر 5911523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha