شلیک موشک از سوریه به سمت جولان اشغالی/ تل آویو پاسخ موشکی داد

شلیک موشک از سوریه به سمت جولان اشغالی/ تل آویو پاسخ موشکی داد

منابع عبری از حملات موشکی از خاک سوریه به سمت بلندی‌های اشغالی جولان خبر دادند که ارتش رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به شلیک این راکت، مناطقی در خاک سوریه را هدف حمله توپخانه‌ای خود قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حملاتی موشکی از خاک سوریه به سمت بلندی‌های اشغالی جولان انجام شده است.

در واکنش به حمله موشکی از سوریه به اراضی اشغالی، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به منبع شلیک موشک در خاک سوریه حمله خواهد کرد.

به دنبال حملات به جولان اشغالی، بلافاصله سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد که پس از گزارش اولیه فعال شدن هشدارها، اکنون ارتش اسرائیل با آتش توپخانه به منبع آتش در خاک سوریه حمله می‌کند.

در تازه‌ترین گزارش‌ها از جزئیات عملیات موشکی به جولان اشغالی، منابع محلی در سوریه اعلام کردند که ۸ موشک از سوریه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده که ۷ موشک در مناطق باز سقوط کرده و ۱ موشک توسط گنبد آهنین رهگیری شده است.

در واکنش به شلیک موشک از سوریه به اسرائیل، توپخانه رژیم صهیونیستی مناطقی را در درعا هدف قرار داد.

از سوی دیگر، رسانه‌های عبری گزارش دادند که ایران از طریق سازمان ملل متحد به تل آویو پیام داده است در صورت ادامه حملات در غزه باید مداخله کنیم.

به باور کارشناسان سیاسی و نظامی، حملات امروز از سوریه و لبنان پیامی برای صهیونیست‌ها قلمداد می‌شود.

کد خبر 5911738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فاطمه IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      0 5
      ول کنید تو رو خدا حالا دیگه تهران غزه نشده
    • موسوی IR ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      3 0
      الهی خدا اسرائیل روریشه کن کنه نابودبشه عجب گرگی شده مردم بی دفاع فلسطین چه گناهی کردن اون بچه هائ بی گناه کی خداوند باید جوابشونو بده خدایا قلبم خیلی به درد اومده برامردم بدبخت وبی دفاع همه رو بی خانمان کرده وآواره خدایا خودت بهشون رحم کن جگرم آتیش گرفت
    • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      4 1
      سلام ایران وملتهای مسلمان باید جلوی این کافران بایستند تا نابود شوند
    • ایرانی IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      4 0
      خیلی ناجوانمردانه غزه را ویران میکنن، هر چه زودتر تصمیم گیری بشه و جلوی این وحشی گری گری گرفته بشه، کجان نیروهای مقاومت در لبنان و سوریه و عراق و یمن