۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۳

به همت شرکت برق کردستان؛

نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران برگزار می‌شود

نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران برگزار می‌شود

سنندج- نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران، با هدف شناسایی و رفع چالش‌های صنعت برق به همت شرکت برق استان کردستان برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران، با هدف شناسایی و رفع چالش‌های صنعت برق به همت شرکت برق استان کردستان برگزار می‌شود و واجدین شرایط در استان برای حضور در این جشنواره حضور بهم رسانند.

کوهسار رسولی تبار افزود: اولین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران، با هدف آشنایی و تبادل اطلاعات فناوران و جامعه دانشگاهی در زمینه صنعت و رفع چالش‌های صنعت برق، ۲۳ تا ۲۶ آبان ماه امسال، همزمان با بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق، در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

وی مخاطبان این جشنواره را اساتید، دانشجویان، پژوهشگران، فناوران، ایده پردازان، واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان فعال در صنعت برق، صنعتگران و تولید کنندگان حوزه صنعت برق و صنایع بزرگ انرژی بر استان و همچنین شرکت‌های مادر تخصصی صنعت برق و زیر مجموعه‌های تابعه عنوان کرد و گفت: از کلیه مخاطبان واجد شرایط در استان کردستان دعوت می‌شود در این رویداد علمی حضور بهم رسانند.

رسولی تبار به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و افزود: ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی و فناوری از سوی اساتید برجسته دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور به صورت کارگاه‌های تخصصی برای دانشجویان و پژوهشگران، شناسایی شرکت‌ها و معرفی محصولات و خدمات فناورانه واحدهای فناور و دانش بنیان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره در استان است.

وی یادآور شد: ایجاد بستر جهت معرفی ایده‌ها و تجاری سازی یافته‌های پژوهشی صنعت برق، معرفی نیازهای فناورانه شرکت‌های تابعه وزارت نیرو، معرفی افق‌های جدید فناورانه صنعت برق و جهت‌دهی فعالیت هسته‌های فناور و نخبگان، حمایت از توسعه و احداث نیروگاه‌های تجدید پذیر و طرح‌های بهره‌وری انرژی و کمک به تأمین مالی اجرای طرح‌های فناورانه و پیاده‌سازی ایده‌های نوآورانه از جمله مهم‌ترین اهداف این جشنواره است.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان اضافه کرد: برپایی کارگاه‌های علمی، تخصصی و آموزشی با حضور اساتید نام‌آور و همچنین ارائه آخرین دستاوردهای فناورانه توسط اساتید برجسته دانشگاه و متخصصان صنعت در سطح داخلی و بین‌المللی و برگزاری تورهای تخصصی علمی و فناوری، از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این جشنواره است.

وی در پایان گفت: علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در این رویداد علمی به وب‌سایت جشنواره به نشانی https://event.moe.gov.ir مراجعه کنند.

کد خبر 5911963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha