۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۹

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

ضرورت رفع مشکلات مجموعه کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

ضرورت رفع مشکلات مجموعه کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد_نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: طبعاً نگاه به مجموعه کشاورزی و رفع مشکلات آن یکی از ضرورت‌ها است و باید مسئولان نسبت به این مجموعه نگاه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر یکشنبه در بازدید از بخش‌های کشاورزی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: بخش کشاورزی یکی از ضرورت‌های کشور است که کارهای مهم تولیدی را انجام می‌دهد.

وی افزود: طبعاً نگاه به مجموعه کشاورزی و رفع مشکلات آن یکی از ضرورت‌ها است و باید مسئولان نسبت به این مجموعه نگاه ویژه داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: توسعه گلخانه‌ها در استان یکی از کارهای بسیار خوب و اساسی است که در قسمت‌های مختلف استان شکل گرفته است.

نکونام عنوان کرد: با یک سرمایه‌گذاری کم در بخش گلخانه‌ای می‌توان منافع بسیاری کسب کرد.

وی با اشاره به بخش تحقیقات، خاطرنشان کرد: این بخش در کشاورزی یک مسئله پایه‌ای است که در همین راستا در چهارمحال و بختیاری اقدامات خوبی در زمینه آفت‌زدایی، مراقبت‌های مختلف از درختان و گیاهان، انواع شیوه‌های کشت و… انجام شده است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در خصوص امنیت غذایی مردم و تأمین مایحتاج آنان در استان اقدامات مؤثری در حال انجام است.

کد خبر 5912174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha