۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۶

با حضور رییس فدراسیون تنیس؛

رییس هیات تنیس مازندران انتخاب شد

رییس هیات تنیس مازندران انتخاب شد

ساری- «امیر دریایی» با کسب ۱۷ رای به عنوان رییس هیئت تنیس استان مازندران انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور داوود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس و جوانان و اعضای مجمع تنیس ظهر یکشنبه مجمع انتخابات هیأت تنیس مازندران برگزار و امیر دریایی با کسب ۱۷ رأی از ۲۵ رأی مأخوذه به عنوان رئیس هیأت تنیس انتخاب شد و مجتبی کولائیان دیگر کاندیدای حاضر نیز ۸ رأی کسب کرد.

حسین دلیری معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران در انتخابات مجمع هیأت تنیس مازندران با اشاره به جایگاه ویژه ورزش قهرمانی مازندران گفت: ورزشکاران ما در بازی‌های آسیایی هانگژو ثابت کردند که در ورزش قهرمانی پیشتاز هستیم و مازندرانی‌ها بازهم بر تارک ورزش کشور درخشیدند.

وی افزود؛ استان مازندران به تنهایی در مدال آوری بازی‌های آسیایی رتبه ۱۷ را کسب کرد و این افتخارات را مدیون مربیان سازنده، زحمت کشان هیأت‌های ورزشی و همکاران ورزش و جوانان شهرستان‌ها هستیم.

دلیری همچنین ضمن تشکر و قدردانی از هر دو کاندیدای انتخابات هیأت تنیس مازندران بیان داشت؛ شاهد انتخاباتی سالم و در فضای دوستانه بودیم و آقای دریایی که انتخاب شدند باید پاسخگوی اعتماد اعضای مجمع باشند.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان کار گروهی و برنامه محوری را اصول مهم در توسعه هر رشته ورزشی دانست و گفت: باید از همه صاحب نظران تنیس برای بهبود جایگاه این ورزش استفاده شود و فرآیند استعدادیابی و ارتقا دانش مربیان نیز در دستور کار باشد.

وی از رئیس فدراسیون تنیس و نماینده وزارت ورزش و جوانان درخواست کرد؛ استان مازندران ویژه دیده شود چراکه استانی ویژه در ورزش کشور است و این توجه قطعاً در مسیر توسعه ورزش ملی نیز اثرگذار خواهد بود.

کد خبر 5912301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha