۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۱

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای خزر در چالوس برگزار می شود

اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای خزر در چالوس برگزار می شود

ساری- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: اختتامیه اولین جشنواره رسانه ای خزر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چالوس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان آهنگر عصر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی به غنای فرهنگی استان کمک می‌کند، اظهار کرد: مازندران در حوزه رسانه و فرهنگی ظرفیت‌های بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه جاذبه‌های گردشگری مازندران فرصتی طلایی را در خود جای داده است، گفت: آن گونه که باید و شاید نتوانستیم از این ظرفیت به درستی استفاده کنیم از این رو برنامه‌ریزی دقیق و علمی و نگاه مثبتی باید به حوزه گردشگری داشته باشیم و رسانه‌ها می‌توانند با فرهنگ‌سازی و آموزش جاذبه‌ها و ظرفیت‌ها را به دیگران معرفی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مهمترین راه تبلیغات برای جذب گردشگر را در حوزه رسانه دانست و بهینه سازی مدیریت شهری را از جمله محورهای جشنواره رسانه خزر بیان و تصریح کرد: در این زمینه هم نیاز است تا تلاش وافری صورت گیرد.

آهنگر گفت: در حوزه مدیریت شهری و گردشگری باید تعامل دوسویه‌ای صورت گیرد و مدیران باید تعامل خوبی را با رسانه داشته باشند و ارائه خدمات خوب به شهروندان و تأمین و ارتقای خدمات شهری و توسعه زیرساخت‌ها می‌تواند به توسعه شهری کمک کند، همچنین رسانه‌ها در حوزه مدیریت شهری می‌توانند با انعکاس تقاضاها و درخواست مردم نقش مؤثری در مدیریت شهری داشته باشند.

وی برگزاری جشنواره رسانه‌ای خزر را ضرورتی در حوزه رسانه کشور برشمرد و متذکر شد: اختتامیه جشنواره روز پنجشنبه با حضور وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی و فعالان رسانه‌ای شمال کشور در چالوس برگزار می‌شود.

کد خبر 5912450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha