۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۵۳

رییس امور شعب بانک ملی لرستان مطرح کرد؛

افزایش اعتبارات لرستان در طرح جهش تولید در دیمزارها

افزایش اعتبارات لرستان در طرح جهش تولید در دیمزارها

خرم‌آباد - رییس امور شعب بانک ملی لرستان از افزایش اعتبارات این استان در طرح جهش تولید در دیمزارها خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسن کریمی امروز یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات پرداخت تسهیلات ادوات طرح جهش تولید در دیمزارها، اظهار داشت: طرح جهش تولید در دیمزارها و جذب اعتبارات این بخش سال قبل به‌خوبی انجام شد.

وی ضمن تشکر از رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، تصریح کرد: خوشبختانه با مدیریت و تشکیل کارگروه، فعالیت جهادی نمایندگان سازمان کشاورزی و همکاران در بانک ملی، پرونده‌ها تکمیل و برای جذب اعتبار و پرداخت تسهیلات ارسال شده است.

رییس امور شعب بانک ملی لرستان، افزود: بایستی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، کارها در مملکت به‌گونه‌ای انجام شود که نتایج آنها به منصه ظهور برسد و برای همگان قابل‌لمس باشد.

کریمی، اظهار کرد: افزایش سهمیه لرستان در بحث طرح جهش تولید در دیمزارها از بعد مالی و معنوی برای استان خوشایند است و ما نیز تلاش خود را مضاعف می‌کنیم تا بتوانیم به بهترین نتیجه دست پیدا کنیم.

وی عنوان کرد: نکات حائز اهمیت توسط رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان مطرح شد و فقط لازم است تا نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی در شهرستان‌ها با مجموعه بانک ملی همکاری لازم را داشته باشند و کشاورز و بهره‌بردار را توجیه و آنها را در تشکیل پرونده و ارائه مستندات و مدارک کمک کنند.

رییس امور شعب بانک ملی لرستان، ادامه داد: ازآنجایی‌که بانک دارای محدودیت‌هایی است؛ لذا سرعت عمل و دقت لازم در تشکیل پرونده‌ها می‌تواند بررسی و مدیریت‌ها را زودتر به نتیجه برساند.

کریمی، عنوان کرد: ازآنجایی‌که اقتصاد استان بیشتر به کشاورزی، دامداری، دامپروری و… وابسته است و صنعت به جایگاه با دوامی نرسیده است؛ لذا تلاش و همکاری در این مسیر می‌تواند ما را به بهترین عملکرد برساند.

وی اضافه کرد: در بحث تضامین نیز با همکاران در شعب بانک ملی صحبت شده است تا از اعمال سلیقه خودداری کنند و طبق بخشنامه بانک مرکزی اعمال شود.

رییس امور شعب بانک ملی لرستان، اظهار کرد: بیشترین دغدغه ما منابع بانکی است و باید این مورد تأمین شود تا بتوان تسهیلات را پرداخت کرد.

کریمی، گفت: ۷۵ درصد تسهیلات پرداختی بانک ملی، تسهیلات تکلیفی است که دولت موظف کرده است و نمی‌توان از آن سرباز زد.

وی گفت: باتوجه‌به اینکه بخش اعظم تسهیلات پرداختی به بخش کشاورزی بر عهده بانک کشاورزی است؛ اما خوشحال می‌شویم در خدمت کشاورزان باشیم.

کد خبر 5912621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha