۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۵۷

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

خوزستان در موضوعات فرهنگی پرچمدار و پیشرو است

خوزستان در موضوعات فرهنگی پرچمدار و پیشرو است

اهواز- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: خوزستان در موضوعات فرهنگی ظرفیت پرچم‌داری و پیشرو دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید منادی عصر امروز یکشنبه در آئین رونمایی از پوستر دومین رویداد ملی سبک زندگی و کتاب «راهکار رهبر انقلاب برای امید آفرینی اجتماعی» اظهار کرد: تلفیق دغدغه‌های ما در موضوع سبک زندگی ایرانی - اسلامی که برگرفته از اسلام ناب محمدی است و فرهنگ غنی و توحیدی ایرانی - اسلامی تصویر زیبایی می‌دهد که همه ما آن را در خانواده‌هایمان مشاهده کرده‌ایم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: اندیشمندان، پژوهشگران و دانشگاهیان هر کدام در رویکرد خود دارای دغدغه سبک زندگی ایرانی - اسلامی هستند.

وی گفت: همه ما می‌دانیم در برخی موضوعات چالش و ایراداتی داریم اما گاهی شاید ریشه آن را تشخیص ندهیم؛ لذا لازم است تا عالمی باشد که مشکل را نشان دهد؛ برخی مسائل اینگونه است که در بحث دنیایی زندگی را بر ما سخت می‌کند و در مسئله اخروی، رسیدن به سعادت و کمال را که ذات انسان در دنیا و آخرت و دنبال آن است، با مشکل مواجه می‌کند.

منادی عنوان کرد: گاهی درست بودن روش اهمیت بیشتری نسبت به درست بودن بینش‌ها دارد؛ لذا اهمیت، بروز و نمود سبک زندگی تأثیرش نسبت به اعتقاد و فکر ما بیشتر است.

وی ادامه داد: برگزاری رویداد سبک زندگی در تهران توسط مجموعه‌ای دغدغه مند از خوزستان، نشان می‌دهد که مردم این استان نسبت به این مساله پرچمدار هستند؛ همچنین این رویداد موجب شد تا متوجه شویم مجموعه‌های مردمی بسیاری در سراسر کشور دغدغه سبک زندگی دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه رویداد مذکور دستوری و ابلاغی نیست، تصریح کرد: این رویداد جوشیده از دغدغه جمعی از مردم کشور است و باید در حوزه فرهنگی و سبک زندگی این موضوع را دست گرفته و در این راستا حرکت و مطالبه کنیم؛ لذا مردمی بودن و دغدغه‌مند بودن رویداد نویدبخش مستمر بودن آن است.

منادی اضافه کرد: در این مقطع زمانی وظیفه داریم که هم افزایی انجام داده و ظرفیت‌ها را کنار هم قرار دهیم.

وی عنوان کرد: خوزستان در موضوعات فرهنگی ظرفیت پرچم‌داری و پیشرو دارد، اگر یک مؤسسه و مجموعه مردمی در خوزستان تصمیم بگیرد با روش درست و اولویت‌سنجی پیش رود، می‌تواند کارهای بزرگی را انجام دهد.

کد خبر 5912683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha