۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۴

مدیر توزیع نیروی برق سردشت:

۳۷۸میلیاردریال برای طرح‌های برق‌رسانی در سردشت و میرآباد هزینه شد

۳۷۸میلیاردریال برای طرح‌های برق‌رسانی در سردشت و میرآباد هزینه شد

ارومیه- مدیر توزیع نیروی برق سردشت گفت: ۱۴ طرح برق‌رسانی در نیمه نخست امسال در شهرستان‌های سردشت و میرآباد اجرا شد که برای این طرح‌ها در مجموع ۳۷۸ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال هزینه شده است.

فریدون محمدپور در این زمینه اظهار کرد: اجرای طرح بهارستان که شامل اصلاح و بهینه سازی شبکه فرسوده روستایی و تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار است به طول ۳۲ کیلومتر به تعداد ۳۱ روستا، یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در این حوزه احداث شبکه فشار متوسط هوایی به طول ۵۰۰ متر در نقاط مختلف شهر سردشت، احداث شبکه فشار ضعیف شهری به طول ۲ کیلومتر در نقاط مختلف شهری سردشت و میرآباد، احداث شبکه فشار ضعیف روستایی به طول ۱.۵ کیلو متر در نقاط مختلف روستایی و احداث پست هوایی به تعداد سه دستگاه در شهر سردشت، ربط و میرآباد انجام گرفته است.

مدیر توزیع برق سردشت ادامه داد: در نیمه نخست امسال همچنین برق‌رسانی به روستای «گردینه» با احداث شبکه فشار متوسط هوایی به طول چهار کیلومتر، شبکه فشار متوسط زمینی به طول ۶۰۰ متر و نصب ۲ دستگاه پست هوایی با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال صورت گرفت.

وی اظهار کرد: تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار شهری به طول هفت کیلومتر در نقاط مختلف شهرهای سردشت و میرآباد، افزایش قدرت و ظرفیت سازی سه دستگاه پست هوایی در شهر سردشت و نلاس، اصلاح و مقاوم سازی شبکه فشار متوسط به طول چهار کیلومتر در نقاط مختلف شبکه شهرستان سردشت و نصب انشعابات مشترکان در نقاط مختلف شهری و روستایی به تعداد ۴۵۰ مورد در شهرستان‌های سردشت و میرآباد از جمله این اقدامات است.

محمدپور گفت: احداث روشنایی در بلوارهای نلاس و سردشت به طول ۲.۵ کیلومتر، تعویض چراغ‌های ۱۵۰ وات به ال ای دی به تعداد ۱۰۰ دستگاه، اصلاح کامل و تبدیل شبکه ۴۰۰ ولت هوایی به کابل خود نگهدار روستای «ملاشیخ» به طول یک کیلومتر با اعتبار چهار میلیارد ریال از محل اعتبار عمرانی، از دیگر اقدامات انجام شده حوزه مدیریت توزیع برق سردشت است.

کد خبر 5912994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha