۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۹

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران:

مسیرها و مقاصد گردشگری در مازندران شناسایی شد

مسیرها و مقاصد گردشگری در مازندران شناسایی شد

چالوس- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با اشاره به شناسایی مسیرها و مقاصد گردشگری در استان، تقویت زنجیره این بخش را الزامی دانست‌.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق برزگر ظهر دوشنبه به نقش آفرینی منطقه غرب مازندران در حوزه گردشگری اشاره و اضافه کرد: محصولات بسیار فاخری را در منطقه داریم و از نظر جاذبه‌های میراثی و تاریخی غرب مازندران غنی است.

وی با بیان اینکه دفتر سرمایه گذاری غرب مازندران در چالوس راه اندازی شده است، گفت: در حال حاضر گردشگری مازندران به صورت سنتی و انبوه است و باید برگزاری تورهای هدفمند را در استان برنامه ریزی کنیم.

وی گفت: با کمک همکاران در سطح شهرستان‌ها مسیرها و مقاصد گردشگری را در استان شناسایی کردیم و برای تقویت آن باید زنجیره ارزش در استان تقویت شود.

برزگر با اشاره به اینکه شناسایی جاذبه‌های تاریخی و مذهبی در زنجیره ارزش و حضور هنرمندان و صنعتگران در این زنجیره لازم است، گفت: ایجاد زیرساخت‌ها در مسیر و مقصد گردشگری ضروری است.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با اشاره به تجربه موفق حذف روادید گردشگری گروهی گردشگران روسیه و بازدید از ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی گفت: باید جاذبه‌های استان را به سرمایه گذاران و گردشگران معرفی کنیم.

وی تشکیل نشست‌های تخصصی و برپایی اتاق فکر را برای توسعه گردشگری لازم برشمرد.

در این مراسم از تلاش‌های مهدی اسحاقی تقدیر و بهاره سعیدزاده به عنوان مدیر جدید دفتر منطقه‌ای سرمایه گذاری غرب مازندران معرفی شد.

کد خبر 5913000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha