۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۷

در قالب طرح‌های «تابستانه» و «جوانه صالحان»؛

۱۵ هزار خوزستانی به مشهد مقدس اعزام شدند

۱۵ هزار خوزستانی به مشهد مقدس اعزام شدند

اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از اعزام ۱۵ هزار نفر از استان در قالب طرح‌های «تابستانه» و «جوانه صالحان» به مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوارپور ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تا اول مهرماه برنامه‌هایی متنوعی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اجرایی شد، گفت: یکی از برنامه‌ها اعزام به مشهد مقدس باهدف تقویت حلقات صالحان بود که بیش از آمار هدف‌گذاری تا ۱۵ هزار نفر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه زائران اربعین نسبت به پارسال رشد ۲۰ درصدی داشتند، افزود: کارها به همان میزان رشد داشت و باوجود افزایش دمای هوا، اما ورود زائران و به ویژه خارجی‌ها افزایش یافت.

سردار شاهوارپور در خصوص مدیریت و حفاظت از زائران اربعین تاکید کرد: کارها به درستی انجام شده بدون آنکه حادثه و اتفاقی رخ دهد.

فرمانده سپاه خوزستان ادامه داد: معاونت بهداشت و درمان و بسیج جامعه پزشکی در بخش درمان نیز کارهای بسیار بزرگی را در حوزه ارائه خدمات انجام دادند.

وی اضافه کرد: یکی از کارهای مهم در این هفته برپایی رژه نیروهای مسلح بود، ضمن اینکه ۶ هزار و ۷۰۰ دیدار با خانواده شهدا در سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) و همه نواحی مقاومت بسیج در استان انجام شد.

کد خبر 5913172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha