۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ خبر داد؛

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در شهر گلسار

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در شهر گلسار

ساوجبلاغ- فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری سارقان اماکن خصوصی با اعتراف به ۱۲ فقره سرقت در شهر گلسار خبر داد.

سرهنگ علی سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهر گلسار این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ این شهر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری گلسار با انجام چندین شبانه روز اقدامات پلیسی و فنی، در نهایت موفق به شناسایی یک نفر از سارقان شدند.

سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی سارق در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود در شهر گلسار دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

وی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی ابتدا منکر هرگونه سرقت بود اما در مواجه با مدارک و مستندات موجود و در بازجویی‌های مأموران به ارتکاب جرم با همدستی فرد دیگری اعتراف که همدست وی نیز در عملیات جداگانه در شهر گلسار دستگیر شد.

این مسئول انتظامی بیان داشت: متهمان در بازجویی‌های تکمیلی مأموران پلیس آگاهی به ۱۲ فقره سرقت از باغات و اماکن خصوصی خالی از سکنه در سطح شهر گلسار ساوجبلاغ اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند خاطر نشان کرد: عدم رعایت نکات ایمنی در راه‌های ورودی و خروجی اماکن، از عوامل زمینه ساز اصلی سرقت می‌باشد.

کد خبر 5913198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha