۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۶

فرمانده انتظامی فردیس خبر داد؛

کشف سرقت‌های میلیاردی در فردیس

کشف سرقت‌های میلیاردی در فردیس

فردیس- فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از کشف ۲۵ فقره سرقت به ارزش ۲۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کامران ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهروندان در شهرستان فردیس و افزایش احساس ناامنی بین مردم موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی فردیس مشخص شد سارق یا سارقین احتمالی با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو و در ساعات اولیه شب پس از شناسایی منازلی که ساکنین آن در منزل حضور ندارند با استفاده از شاه‌کلید اقدام به ورود و سرقت از آن منازل می‌کنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان فردیس پس از چندین روز اقدامات پلیسی موفق به شناسایی تعداد ۲ نفر سارق در رابطه با این پرونده شدند که در یک عملیات غافلگیرانه هر دو نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: سارقین دستگیر شده در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت شدند ولی در مواجهه با ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و به ۲۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ ملکی با اشاره به اینکه ارزش سرقت‌های کشف شده بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال برآورد شده است، از شهروندان درخواست کرد با نصب دزدگیر و دوربین مداربسته از منازل و مغازه‌های خود در برابر سارقان مراقبت کنند.

کد خبر 5913202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha