۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۸

رییس کل دادگستری خراسان شمالی خبر داد؛

پیگیری دستگاه قضا برای انتقال خودروهای سنگین بجنورد به خارج شهر

پیگیری دستگاه قضا برای انتقال خودروهای سنگین بجنورد به خارج شهر

بجنورد- رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: دستگاه قضایی جلوگیری از ورود خودروهای سنگین به داخل شهر را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا براتی زاده ظهر دوشنبه در بازدید میدانی از اماکن در نظر گرفته شده برای توقفگاه‌های خودروهای سنگین بجنورد، اظهار کرد: طرح‌های پیش بینی شده در این حوزه باید هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

وی افزود: مشکلات ناشی از ورود خودروهای سنگین به داخل شهر نگرانی‌های فراوانی را برای مردم ایجاد کرده است و طبعاً ساماندهی وضعیت فعلی یک مطالبه بسیار جدی عمومی است لذا دستگاه قضائی این موضوع و نیز انتقال ترمینال مسافربری به خارج از شهر را پیگیری خواهد کرد.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت مسئولیت پذیری بیشتر مدیران اجرایی گفت: موضوعات یاد شده باید در صدر اولویت‌های مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی و نهادهای نظارتی باید بیشتر به فکر مردم باشند تا از تداوم تحمیل تبعات منفی این مسائل پیشگیری شود.

براتی زاده خاطرنشان کرد: در جریان این بازدید میدانی، مکان‌های پیش بینی شده به منظور اجرای طرح‌ها و جانمایی های صورت گرفته در ابعاد مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیران مربوطه نیز حسب مورد دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه تعامل مثبتی در راستای به ثمر رسیدن اجرای این طرح‌ها وجود دارد؛ افزود: دستگاه قضائی این موضوع را تا حصول نتیجه مطلوب با جدیت پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 5913348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha