۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۷

با صدور هشدار نارنجی؛

مردم در تردد از محور سولقان- امامزاده داوود (ع) احتیاط کنند

مردم در تردد از محور سولقان- امامزاده داوود (ع) احتیاط کنند

تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران گفت: با توجه به هشدار نارنجی بارشهای رگباری در تهران، شهروندان از تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها از جمله محدوده رودخانه کن خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید بشیری عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به هشدار نارنجی هواشناسی از بعدازظهر دوشنبه ۲۴ مهر تا صبح سه شنبه در ارتفاعات تهران به ویژه شمال و شمال غرب رگبار، بارش باران و رعدوبرق شدید، وزش باد خیلی شدید، تندباد لحظه‌ای، احتمال بارش تگرگ و در قله‌ها بارش برف و کولاک خواهیم داشت.

بشیری افزود: این مخاطرات امکان سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابر، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و احتمال صاعقه خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران عنوان داشت: به هموطنان توصیه می‌شود ضمن خودداری از تردد و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها بویژه حوزه آبریز کن و محور سولقان- امامزاده داود (ع)، احتیاط در تردد جاده‌ای بویژه در نواحی کوهستانی از جمله محور سولقان امامزاده داود (ع) و پرهیز از کوهنوردی، از استحکام سازه‌های موقت اطمینان حاصل کنند.

وی تاکید کرد هشدارهای لازم جهت آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی، امدادی و خدماتی داده شده است.

کد خبر 5913424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha