۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۱

جانشین فرمانده کل سپاه:

«طوفان الاقصی» عادی سازی روابط با اسرائیل را بر هم زد

«طوفان الاقصی» عادی سازی روابط با اسرائیل را بر هم زد

سمنان- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توطئه صهیونیست‌ها و آمریکا در خصوص عادی سازی روابط اسرائیل با کشورهای منطقه، با اجرای «طوفان الاقصی» بهم ریخت.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی ظهر سه شنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه استان سمنان به میزبانی سالن اجتماعات این مجموعه ضمن بیان اینکه پیروزی حق، وعده الهی است، تاکید کرد: پیروزی برای جبهه حق و حزب الله قطعی است.

وی با بیان اینکه اگر همه جبهه حق به پا خیزد خداوند پیروزی را ضمانت کرده است، افزود: ما باید به گونه‌ای رفتار کنیم که همواره در جبهه حق قرار داشته باشیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه طوفان الاقصی شکست مسلم اسرائیل بود، بیان کرد: صهیونیست‌ها نمی‌توانند از این شکست مسلم رهایی پیدا کنند.

فدوی با بیان اینکه توطئه صهیونیست‌ها و آمریکا در خصوص عادی سازی روابط اسرائیل با کشورهای منطقه، با اجرای طوفان الاقصی بهم ریخت، گفت: وضعیت در جبهه‌های مقاومت خوب و صبر و استقامت رزمندگان و مردم فلسطین بی نظیر است و پیروزی خیلی سریع حاصل خواهد شد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پاسدار اسلام است، افزود: خدا را شاکر هستیم که این توفیق برای تعدادی از دلدادگان انقلاب، اسلام، پیامبر اکرم (ص) و امام حسین (ع) میسر شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: جوانان و نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ روند درستی را در انتقال نسل به پیش گرفته‌اند و این روند در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به خوبی در حال انجام است.

به گزارش مهر، در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات سردار حمید دامغانی، سردار شوقانی به عنوان فرمانده جدید سپاه استان سمنان منصوب شد.

کد خبر 5913978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha