۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۷

معاون اجرایی رئیس جمهور:

مشکل بازگشایی بازارچه مرزی سیف سقز برطرف می‌شود

مشکل بازگشایی بازارچه مرزی سیف سقز برطرف می‌شود

سقز- معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: گذرگاه مرزی سیف در نقطه صفر مرزی معیشت و درآمد مردم این منطقه را تامین می‌کند و مشکل بازگشایی بازارچه مرزی سیف سقز برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری صبح سه شنبه در بازدید از فرودگاه و بازارچه سیف شهرستان سقز با اشاره به اینکه گذرگاه مرزی سیف در نقطه صفر مرزی قرار گرفته و معیشت و درآمد مردم این منطقه را تأمین می‌کند، اظهار کرد: بازگشایی این بازارچه مرزی از مطالبات جدی مردم این منطقه است که رئیس جمهور در مورد موضوع بازگشایی این بازارچه دستور شفاف و واضحی دارند.

وی اضافه کرد: جلسه مقدماتی بازگشایی این گذرگاه در نهاد ریاست جمهوری برگزار شده و هفته آینده جلسه نهایی در خصوص بازگشایی آن برگزار خواهد شد که امید است این گذرگاه با تدبیر مسئولان بازگشایی و مشکلات پیش روی آن برطرف شود.

منصوری در بازدید از سد چراغ‌ویس و تصفیه خانه شماره ۲ سقز گفت: پروژه سد چراغ ویس، تصفیه خانه شماره ۲ و خطوط انتقال آب به شهر سقز در مدار قرار گرفته است و هم اکنون آب شرب سقز تأمین شده است.

وی با بیان اینکه آب سد چراغ ویس جز آب‌های با کیفیت کشور است، افزود: آب شرب شهروندان سقزی به میزان ۲۴ میلیون متر مکعب در سال تأمین می‌شود.

محسن منصوری همراه با استاندار کردستان و مسئولان استانی روز سه شنبه از پروژه‌های سد چراغ ویس، فرودگاه و بازارچه مرزی سیف سقز بازدید کردند.

کد خبر 5914017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha