۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۷

طی نیمه نخست سال؛

حامیان بیش از ۴۳ میلیارد تومان به ایتام خراسان شمالی اهدا کردند

حامیان بیش از ۴۳ میلیارد تومان به ایتام خراسان شمالی اهدا کردند

بجنورد_ مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از کمک ۴۳ میلیارد تومانی حامیان به ایتام کمیته امداد خراسان شمالی طی نیمه اول امسال خبر داد.

مجید الهی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حامیان ایتام کمیته امداد استان طی نیمه اول امسال ۴۳ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان به ایتام استان کمک کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی تصریح کرد: طی نیمه اول امسال ۳ هزار و ۶۵۶ حامی جدید برای ایتام تحت پوشش این نهاد جذب شد که بیش از ۷۰ درصد این حامیان خارج از استان هستند.

وی در ادامه افزود: هم اکنون ۳ هزار و ۲۶۹ فرزند یتیم و۳ هزار و ۷۸۰ فرزند محسنین در خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند و ۲۷ هزار و ۱۰۰ حامی از این فرزندان حمایت می‌کنند.

الهی‌راد خاطر نشان کرد: در حال حاضر سرانه نقدی و غیر نقدی فرزندان ایتام یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و فرزندان محسنین ۶۵۰ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه حامیان می‌توانند کمک‌های خود را مستقیماً به حساب فرزندان معنوی خود واریز کنند، ادامه داد: بخشی از کمک‌های حامیان در تأمین نیازهای اساسی ایتام و محسنین اعم از تأمین مسکن، جهیزیه، لوازم تحریر و به طور کل لوازم ضروری زندگی آنان هزینه می‌شود.

وی در پایان خواستار مشارکت هرچه بیشتر مردم در بحث کمک به نیازمندان به ویژه ایتام و محسنین در استان شد و بیان کرد: خوشبختانه با شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی که در سال‌های اخیر در زمینه اقدامات این نهاد در بین مردم صورت گرفته شاهد افزایش قابل توجه استقبال و مشارکت مردم در برنامه‌های کمیته امداد هستیم.

کد خبر 5914107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha