۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۳

از ابتدای سال جاری تاکنون؛

ارائه ۱۲۸۵ خدمت حقوقی و قضائی به مددجویان آذربایجان شرقی

 ارائه ۱۲۸۵ خدمت حقوقی و قضائی به مددجویان آذربایجان شرقی

تبریز- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی از همکاری ۳۱۱ وکیل نیکوکار برای ارائه خدمات به مددجویان خبر دادو گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون۱۲۸۵ خدمت حقوقی ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی ملامهدی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در تبریز با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون ۳۰ میز خدمت حقوقی توسط کمیته امداد استان تشکیل شده، گفت: در میزهای خدمت حقوقی با حضور وکلای نیکوکار و همکاران کمیته امداد به مددجویان در خصوص مباحث حقوقی و قضائی خدمات ارائه می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سالجاری تا پایان شهریور ماه ۱۲۸۵ خدمت حقوقی و قضائی به مددجویان تحت حمایت ارائه شده و تلاش می‌شود هیچ نیازمندی به دلیل نداشتن حق‌الوکاله وکیل و حقوق کارشناسی و دادرسی از دریافت خدمات قضائی محروم نماند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با قدردانی از همراهی خیرین حقوقدان با این نهاد حمایتی گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۳۱۱ وکیل نیکوکار به ولی نعمتان و نیازمندان تحت پوشش در سطح استان خدمات حقوقی رایگان ارائه کرده‌اند.

وی به برگزاری ۸۴ کلاس آموزش حقوقی در سالجاری توسط کمیته امداد استان اشاره کرده و ادامه داد: در شش ماهه نخست امسال ۴۱۰۵ مددجوی تحت پوشش در کلاس‌های آموزش حقوقی شرکت کرده‌اند.

ملامهدی به انعقاد تفاهم نامه‌های مختلف با مراکز حقوقی نیز اشاره داشته و گفت: طی تفاهم نامه‌ای که در این زمینه داشتیم مقرر شده مددجویان کمیته امداد از خدمات قضائی مانند ثبت دادخواست و سایر موضوعات که هزینه بر بوده در دفاتر قضائی معاف شوند و از این معافیت استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سالجاری تا شهریور ماه تعداد ۱۱۸ پرونده حقوقی مددجویان استان در محاکم قضائی توسط اداره حقوقی کمیته امداد و وکلای نیکوکار پیگیری شده است.

کد خبر 5914133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha