۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۵

رییس کل دادگستری استان اصفهان:

۲ کمیته تبلیغات زودهنگام انتخاباتی در اصفهان را رصد می‌کنند

۲ کمیته تبلیغات زودهنگام انتخاباتی در اصفهان را رصد می‌کنند

اصفهان - رییس کل دادگستری استان اصفهان از تشکیل ۲ کمیته برای رصد فعالیت‌های انتخاباتی به منظور پیشگیری از تبلیغات زودهنگام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان در نشست ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی با اشاره به قانون نحوه و زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی اظهار کرد: با توجه به وجود قوانین مربوطه نحوه و زمان شروع و پایان تبلیغات نامزدهای انتخابات مشخص است و همه نامزدهای انتخابات موظف به رعایت قانون هستند.

وی از تشکیل و شروع به کار ۲ کمیته زیرمجموعه این ستاد خبر داد و گفت: قانون‌گذار برخی از مصادیق تبلیغات زودهنگام انتخاباتی را مشخص کرده و برخی دیگر به دلیل تنوع در شیوه‌ها و شگردهای تبلیغاتی، در قانون مشخص نشده است.

جعفری تصریح کرد: ۲ کمیته با موضوع تبلیغات زودهنگام، زیرمجموعه این ستاد تشکیل شد و مشغول رصد فعالیت‌های انتخاباتی در فضای مجازی و فیزیکی شده است و چنانچه تخلفی مشاهده شود در این مرحله تذکر داده می‌شود.

رییس ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی دادگستری کل استان اصفهان گفت: پس از تاییدصلاحیت‌ها و مشخص شدن کاندیداهای نهایی با تشکیل جلسات توجیهی با نامزدها، دست‌اندرکاران انتخابات و دستگاه‌های متولی که قانون مشخص کرده در مسیر پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی گام برخواهیم داشت.

وی ابراز امیدواری کرد با انسجام و هماهنگی بین نهادهای نظارتی و اجرایی، انتخابات پیش رو، با سلامت و پرشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 5914246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha