۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۰

رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد:

مساجد باید به محلی برای مجاهدت جوانان تبدیل شوند

مساجد باید به محلی برای مجاهدت جوانان تبدیل شوند

قزوین- رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: باید مساجدی در کشور داشته باشیم که نوجوانان و جوانان آن را محلی برای تلاش و مجاهدت خود برای کشور و اسلام بدانند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کمال خداداده بعد از ظهر سه شنبه در مراسم معارفه مدیر جدید ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اظهار کرد: تلاش ما بر این است که از گزارش محوری در کانون مساجد به خدمات محوری تغییر شخصیت دهیم.

وی افزود: امروز باید تلاش کنیم تا بتوانیم ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به مجموعه‌ای خدمت محور در استان و حتی کشور تبدیل شود.

رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی  هنری مساجد کشور تصریح کرد: باید مساجدی در کشور داشته باشیم که نوجوانان و جوانان آن را محلی برای تلاش و مجاهدت خود برای کشور و اسلام بدانند.

گفتنی است در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات محمدحسین باغبانها، حجت الاسلام سید رئوف تقوی به عنوان مدیر جدید ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین معرفی شد.

حجت الاسلام تقوی پیش از این به عنوان امام محله در یکی از محلات قزوین و همچنین راهیار بنیاد هدایت و شبکه امامت در استان قزوین فعالیت داشت.

کد خبر 5914366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha