۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۵۹

انتقاد فرماندار اسلامشهر برای بی توجهی به امکانات ورزشی این منطقه

انتقاد فرماندار اسلامشهر برای بی توجهی به امکانات ورزشی این منطقه

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر با انتقاد از عدم توجه لازم از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به ورزش این شهرستان گفت: سرانه ورزشی اسلامشهر جوابگوی ورزشکاران نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی عصر سه شنبه در جلسه‌ای که با حضور رئیس و معاونین اداره ورزش و جوانان و رؤسای هیأت ورزشی اسلامشهر برگزار شد با اشاره به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه اظهار داشت: آنچه این روزها در فلسطین اشغالی شاهد آن هستیم جنایت علیه بشریت است که با روح جوانمردی، انسانیت و مردانگی در تضاد است.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از عناوینی که درباره شهرستان اسلامشهر به کار می ورد «دیار قهرمانان ورزشی» است، افزود: درخشش ورزشکاران اسلامشهری در بازی‌های آسیایی هانگژو و کسب دو مدال طلا و یک مدال برنز نشان داد که این شهرستان از ظرفیت و توانمندی قابل توجهی در بخش ورزش برخوردار است.

رئیس شورای ورزش و جوانان اسلامشهر با اشاره به اینکه اماکن ورزشی و زیر ساخت‌های شهرستان جوابگوی خیل عظیم جوانان ورزشکار این شهرستان نیست به گلایه از عدم توجه لازم از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به اسلامشهر در این زمینه پرداخت و گفت: برای رفع این نقیصه پیگیری‌های لازم جهت استفاده از توانمندی‌های سایر نهادها صورت گرفته و توافقات خوبی نیز با بنیاد علوی برای سرمایه گذاری در حوزه افزایش سرانه‌های ورزشی انجام شده که بزودی اجرایی خواهد شد.

فرماندار شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی اقتدار کشور در نظام بین الملل را افزایش خواهد داد و در این زمینه جامعه ورزش می‌تواند نقشی مؤثری در برگزاری پرشور انتخابات ایفا کنند.

گفتنی است در این جلسه سید صادق صالحی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان با بیان اینکه برنامه‌های گرامیداشت هفته تربیت بدنی از روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه آغاز خواهد شد از برگزاری ۹۰ عنوان برنامه ورزشی در این هفته خبر داد.

کد خبر 5914602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha