۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۲۳:۴۶

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان مطرح کرد؛

تجهیز و رفع نواقص سالن ورزشی شهید «چاغروند» خرم‌آباد

تجهیز و رفع نواقص سالن ورزشی شهید «چاغروند» خرم‌آباد

خرم‌آباد - مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از تجهیز و رفع نواقص سالن ورزشی شهید «چاغروند» خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید آرش قیاسیان در حاشیه بازدید از تمرین تیم هندبال پلیمر، اظهار داشت: وضعیت بهسازی سالن شهید «چاغروند» که تجهیز آن دو ماه است در دستور کار این اداره کل قرار گرفته و تجهیز بیشتر این سالن برای میزبانی دیدارهای تیم پلیمر در لیگ برتر هندبال را مورد ارزیابی قرار دادیم.

وی با اشاره به اقدامات اجرا شده برای تجهیز سالن شهید «چاغروند»، ادامه داد: برای رفع نواقص باقی‌مانده تلاش خواهیم کرد تا در میزبانی دیدارهای لیگ برتر وضعیت این سالن بهتر و استانداردهای لازم فدراسیون هندبال رعایت شود.

تجهیز و رفع نواقص سالن ورزشی شهید «چاغروند» خرم‌آباد

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، یادآور شد: باهمت مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج‌فارس، این تیم در لیگ برتر هندبال شرایط خوبی دارد، بازیکن‌های خوبی جذب شده و ۲۳ آبان‌ماه پس از استراحت برای بازی‌های تیم ملی، بار دیگر بازی‌های لیگ آغاز می‌شود.

قیاسیان، تأکید کرد: هدف این تیم حضور در جام باشگاه‌های آسیا است و باتوجه‌به کادر مدیریتی و فنی و بازیکنان خوبی که دارد آنچه هم در بحث عمرانی و زیرساختی به عهده ما بوده، سعی می‌کنیم که شرایط خوبی را فراهم کنیم و تاکنون اقداماتی هم انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه در استان ما صنعت قوی برای تیم داری ورود نکرده است، افزود: باشگاه پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد در سه رشته دوومیدانی، هندبال، بوکس و خیبر در لیگ دسته اول فوتبال، فعالیت‌های خوبی در تیم داری دارند و ما هم وظیفه داریم که در حد توان زیرساخت‌های را فراهم کنیم.

کد خبر 5914648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha