۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۸

رئیس سازمان زندان‌ها:

استفاده از پابند الکترونیک در اردبیل مطلوب است

استفاده از پابند الکترونیک در اردبیل مطلوب است

اردبیل- رئیس سازمان زندان‌ها گفت: توسعه خدمات قضایی و استفاده از تأسیسات نوین کیفری به ویژه پابند در اردبیل مطلوب است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی محمدی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست مشترک رئیس سازمان زندان‌ها، استاندار و رئیس کل دادگستری اردبیل اظهار کرد: انتقال زندان مشگین‌شهر به خارج از شهر در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: مجموعه قضائی استان اردبیل در زمینه توسعه خدمات قضائی و بهره‌مندسازی زندانیان از تأسیسات نوین کیفری و ارفاقات قانونی، اقدامات ارزنده‌ای انجام داده‌اند به طوری که امروز استفاده از پابند الکترونیک در این استان مطلوب است.

رئیس سازمان زندان‌ها با بیان اینکه هدف زندانبانی اسلامی اصلاح و تربیت زندانیان است، تصریح کرد: یکی از بهترین بسترها توسعه اشتغال و حرفه‌آموزی در زندان‌ها خواهد بود و در کنار تمام فعالیت‌های فرهنگی، اشتغالزایی را به طور جدی در دستور کار داریم.

محمدی گفت: انجمن‌های حمایت از زندانیان این مسئولیت را برعهده دارند که با استفاده از ظرفیت خیرین، انواع کمک‌های مادی و معنوی را به این قشر ارائه دهند.

وی افزود: اجرای قانون انتقال زندان‌ها به خارج از شهرها به شکل جدی در استان‌های مختلف در دستور کار است و در این زمینه تعامل دستگاه‌های اجرایی به ویژه استانداری می‌تواند موجب تسریع کار شود به طوری که در استان اردبیل نیز در پی انتقال زندان‌های قدیمی هستیم.

در این نشست سید حامد عاملی استاندار اردبیل نیز خاطرنشان کرد: ما آماده هستیم در حد توان برای پیشبرد برنامه‌ها و طرح‌های حوزه زندانبانی کمک کنیم تا امر بازپروری مددجویان به شکل خوب انجام شود به طوری که رسیدگی به امور خانواده زندانیان برای ما نیز دارای اهمیت است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این دیدار ۲ تفاهمنامه همکاری در حوزه مولدسازی و انتقال زندان مشگین‌شهر به خارج از فضای شهری و همچنین توسعه اشتغال زندانیان و خانواده‌های آنها به امضا رسید.

کد خبر 5914986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha