۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۱

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش؛

زنگ ورزش و سلامت در مدارس بهاباد نواخته شد

زنگ ورزش و سلامت در مدارس بهاباد نواخته شد

یزد- همزمان با هفته ورزش و تربیت بدنی، زنگ ورزش و سلامت در دبیرستان پسرانه علوی بهاباد به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار بهاباد در آیین نواخته شدن زنگ ورزش و سلامت با محکوم کردن جنایات رژیم آدم‌کش اسراییل در نوارغزه اظهار کرد: توجه به ورزش توجه به سلامتی جسم و روح انسان است و به گفته بزرگان، عقل سالم در بدن سالم است که یکی از راه‌های سلامت بدن انسان ورزش کردن است.

علیرضا تیموری افزود: امروز اهمیت ورزش در همه ابعاد بر کسی پوشیده نیست و همه مسئولان نظام بر ترویج این امر تاکید دارند و رهبر معظم انقلاب نیز ورزش را مصداق امر به معروف یاد می‌کنند که این مساله نشان دهنده اهمیت ورزش در زندگی و سلامتی فرد و جامعه است .

وی بر فرهنگ سازی ورزش و ترویج آن بین آحاد مختلف مردم تاکید کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا ورزش را در جامعه ترویج و نهادینه کنیم که این اقدام باید از دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند، آغاز شود.

فرماندار بهاباد همچنین ورزشکاران را سفیران سلامت و تندرستی خواند و افزود: ورزشکاران سفیران سلامت و تندرستی هستند که می‌توانند با ترویج امر ورزش زمینه شادابی و سلامتی را در جامعه فراهم کنند.

در این مراسم با حضور فرماندار و مسئولان، زنگ ورزش و تربیت بدنی در دبیرسان پسرانه علوی بهاباد به صدا درآمد و دانش آموزان با انجام حرکات ورزشی هفته ورزش را گرامی داشتند.

کد خبر 5915269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha