۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۱

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

مردمی بودن برای مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی امری ضروری است

مردمی بودن برای مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی امری ضروری است

اصفهان - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مردمی بودن برای مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی فوقی ظهر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نجف آباد با اشاره به مردم دار بودن حجت الاسلام یزدانبخش قاسمی رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی نجف آباد اظهار داشت: عملکرد آقای قاسمی راضی کننده بود و همواره قدردان وی هستیم.

وی با بیان اینکه مردمی بودن برای مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی امری ضروری است، افزود: منظور رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد حلقه‌های میانی نیز مشارکت دادن مردم در امور بوده است و ما باید کار را برای انجام به دست مردم بسپاریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه مدیریت چیز پیچیده‌ای نیست، ادامه داد: مدیریت باید به شرایط اشراف داشته باشد و در امور دقت کند و نباید درگیر میز و اتاق باشد.

وی با بیان اینکه تحول نیاز امروز تبلیغات اسلامی است، گفت: امروز زبان ارتباط با نسل جوان فضای مجازی است و باید از این بستر بهره برداری لازم را داشته باشیم.

حجت الاسلام فوقی تاکید کرد: باید مساجد و صف‌های نماز جمعه ما از جوانان پر شود و در مسئولیت‌ها نیز از جوانان بهره ببریم.

وی در ادامه با آرزوی نابودی صهیونیسم ابراز داشت: این رژیم جنایت‌های غیر قابل بیانی را انجام داده، این رژیم خبیث است و حتی به بیمار هم رحم نمی‌کند.

گفتنی است در این آئین حجت الاسلام داوود صائبی به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی نجف آباد معرفی و از زحمات حجت الاسلام یزدانبخش قاسمی تجلیل به عمل آمد، حجت‌الاسلام قاسمی نیز از این پس به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی مبارکه معرفی خواهد شد.

کد خبر 5915492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha