۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۰۰

جانشین فرمانده کل سپاه:

خباثت رژیم صهیونسیتی برای تمام مردم دنیا آشکار شده است

خباثت رژیم صهیونسیتی برای تمام مردم دنیا آشکار شده است

نیشابور- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در ایام اخیر همه مردم دنیا خباثت رژیم صهیونیستی را فهمیده اند .

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه در اجلاسیه کنگره ملی بزرگداشت ۲۵۳۲ شهید دیار سلسلة الذهب نیشابور بزرگ اظهار کرد: امروز کل مردم جهان به آن پی برده اند که رواق پیروزی جمهوری اسلامی ایران در دنیا برپا شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: پیروان حضرت امیر المومنین (ع) دائماً دعا می‌کنند تا تمام اموال و جان خود را در راه خدا به کار بگیرند.

وی ابراز کرد: تمام مردم دنیا حلاوت جمهوری اسلامی ایران را خواهند چشید و خبیثان آمریکایی بارها اعلام کرده اند هیچ پیروزی در مقابل جمهوری اسلامی ایران نداشته اند و این مهم یعنی وعده خدا حق است.

فدوی با اشاره به کلام خداوند در قرآن کریم مبنی بر حق و باطل بیان کرد: اکنون از جبهه حق یعنی انقلاب سلامی پاسداری می‌کنیم و می‌دانیم خداوند وعده داده است که جبهه حق اسلام همیشه پیروز است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: در ۴۴ سال حکومت جمهوری اسلامی ایران خداوند به وعده حق خود عمل کرده است و پیروزی‌های روز افزون این کشور را در عرصه‌های مختلف شاهد هستیم و اذن شیطان هیچگاه پیروز نخواهد بود.

وی عنوان کرد: همه دنیا بدانند که حزب شیطان شکست خواهد خورد و رزمندگان فلسطین که در عملیات شنبه حماسه بزرگی آفریدند پیروز خواهند بود.

فدوی یادآور شد: ارتشی که اسرائیل به آن می بالد اصلاً وجود ندارد و وعده حق خدا همیشه پیروز است و شهدا در این پیروزی‌ها نقش آفرینی مهمی دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: هر روز دشمنان ما اعتراف می‌کنند که ایران منشأ تمام توانمندی‌ها است

صدای عالم از جنایت‌های بزرگ صهیونیست‌ها به صدا درآمده است

وی ادامه داد: در روزهای حساسی به سر می بریم به گونه‌ای که صهیونیست‌ها وادار به جنایت‌های بزرگ و غیرانسانی شده اند که امروز صدای عالم از این جنایت بزرگ به صدا درآمده است.

فدوی افزود: نیشابور افتخار خراسان است و برای درک ۲۵۳۲ شهید شهرستان‌های نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه باید به مادران آنها رجوع کنیم و این تعداد شهید در دهه ۶۰ باعث افتخار و عزت جمهوری اسلامی ایران است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: بیش از ۱۰۰ هزار یادواره شهدا در کشور طی سال برپا است و برخی استان‌ها بیش از ۳ هزار برنامه یادواره شهدا در سال برگزار می‌کنند.

وی تاکید کرد: ما راه شهدا را پیش خواهیم برد و یاد شهدا همچنان زنده است و اعتقاد داریم که شهدا می‌توانند عزمت بیافرینند.

فدوی خاطرنشان کرد: تمام شیاطین عالم در حال برنامه ریزی برای ضربه به جمهوری اسلامی ایران هستند و به دلیل پای کار بودن امت اسلامی همیشه شکست خورده اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تلاش دشمنان جمهوری اسلامی برای ایجاد آشوب ابراز کرد: چندین ماه تلاش کرده بودند تا در سالگرد اغتشاشات دوباره کشور را به آشوب بکشند اما با هوشیاری مردم و مجموعه‌های امنیتی این برنامه ریزی به شکست منجر شد.

وی تصریح کرد: حقارتی که جمهوری اسلامی برای دشمنان خود بوجود آورده است همچنان بر کارنامه آنان برقرار است و سپاه پاسداران انقلاب حتی ۲۴ ساعت را در جهت پیشرفت خود از دست نداده است.

وی گفت: دشمنان نظام بدانند امکانات نظامی امروز ما با فردای ما متفاوت است و تلاش می‌کنیم توانمندی‌های خود را در عرصه‌های مختلف بالا ببریم.

کد خبر 5915779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha