۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۸:۵۹

استاندار مازندران:

دانشگاه دریایی فرصت مغتنمی برای مازندران محسوب می شود

 دانشگاه دریایی فرصت مغتنمی برای مازندران محسوب می شود

نوشهر- استاندار مازندران فعالیت دانشگاه دریایی حضرت امام خمینی (ره) را فرصت مغتنمی برای استان برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور صبح پنجشنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر با محکوم کردن جنایات ددمنشنانه رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار مردم بیگناه غزه افزود: ملت مظلوم فلسطین و غزه به اسلام وفادار هستند.

وی دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) را از دانشگاه‌های مؤثر جمهوری اسلامی ایران ذکر کرد و گفت: وجود این دانشگاه مهم و استراتژیک در استان مازندران فرصت مغتنمی برای استان ایجاد کرد تا بتواند نخبگان بی شماری را در حوزه‌های مؤثر دریایی کشور پرورش دهد.

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی برای تأمین نیازهای خود و نیاز کشور از ظرفیت‌های دانشگاه دریایی استفاده می‌کند و اگر افتخارات بزرگی توسط ارتش کسب می‌شود نشأت گرفته از اندیشه اسلامی است.

استاندار مازندران با اظهار اینکه در آستانه و مقدمه ظهور قرار داریم، از نیروی‌های نظامی به عنوان سربازان حضرت ولی عصر یاد کرد و گفت: یکی از افتخارات بزرگ این است که انسان در خدمت به کشور، مردم و ارزش‌های اسلام، دوره تحصیلی را آغاز کند و نتیجه این تحصیلات در خدمت مردم کشور باشد.

حسینی پور حضور در نیروهای مسلح از جمله ارتش جمهوری اسلامی را راهی نورانی و پرافتخار دانست و گفت: امروز پیشرفت مشهود را ارتش مواجه هستیم که نتیجه توأم شدن علم و عمل است.

وی ارتقای آموزشی در دانشگاه دریایی را لبیک به فرمان فرمانده معظم کل قوا دانست و گفت: بار سنگین آینده روشن میهن عزیز بر دوش جوانان غیور قرار دارد و جوانان ارتشی یکی از بخش‌های مهم و حساس این مسئولیت را عهده دار هستند.

وی تقویت حس دانش پژوهی، تحقیق، ایمان، شجاعت و ابتکار را ضروری دانست و گفت: دانشجویان نظامی متعلق به ارتش و مردم ایران اسلامی هستند و ایران امروز دریای مواج از عشق به پیشرفت، میل به ابتکار و نوآوری است و دشمنان از رشد علمی جوانان به شدت خواب‌های آشفته می‌بینند.

حسینی پور زنده نگه داشتن روحیه مقاومت را سبب پیشرفت دانست و گفت: کشف و بکارگیری استعدادهای ناشناخته و فراوان می‌تواند محیط‌های نظامی و دانشگاهی را متحول کند.

استاندار مازندران توجه به دانش‌های جدید و مسائل دانش بنیان و خلق پدیده‌های جدید علمی، گسترش همکاری با دیگر دانشگاه‌های استان و توجه جدی به معنویات را لازم دانست.

کد خبر 5915922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha