۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۵

معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی خبر داد؛

تشکیل هیأت‌های اجرایی حوزه‌های انتخاباتی آذربایجان غربی

تشکیل هیأت‌های اجرایی حوزه‌های انتخاباتی آذربایجان غربی

ارومیه- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی و رئیس ستاد انتخابات استان از تشکیل هیأت‌های اجرایی ۴۹ حوزه اصلی و فرعی انتخاباتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا ابراهیمی چهارشنبه شب در هفتمین جلسه ستاد انتخابات آذربایجان غربی با اشاره به آغاز نام نویسی الکترونیکی داوطلبان انتخابات مجلس از امروز پنجشنبه افزود: در راستای برگزاری هرچه بهتر و مطابق زمان بندی انجام شده، هیأت‌های اجرایی ۴۹ حوزه اصلی و فرعی انتخاباتی استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس دوازدهم تا سوم آبان به صورت تمام الکترونیک ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات قانونمند با مشارکت حداکثری مردم در آذربایجان غربی اندیشیده شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به لزوم بی طرفی مجریان انتخابات، اظهار کرد: صیانت از آرای مردم به عنوان یک امانت مهم، اصلی اساسی است و در برگزاری انتخابات باید بیش از هر چیز رضای خداوند متعال را در نظر بگیریم.

ابراهیمی ادامه داد: شعب اخذ رأی را با توجه به آمار و وضعیت شعب در دوره‌های گذشته به خوبی باید آسیب‌شناسی شوند و اطلاعات لازم را در سامانه جامع انتخابات بارگذاری کنند تا در زمان برگزاری انتخابات از بروز هر گونه مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

در این جلسه رؤسای کمیته‌های ستاد انتخابات و تعدادی از فرمانداران نیز گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را ارائه کردند.

کد خبر 5915995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha