۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۳

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی:

تسریع در صدور مجوز ساختمان ثبت اسناد و املاک خمینی شهر ضروری است

تسریع در صدور مجوز ساختمان ثبت اسناد و املاک خمینی شهر ضروری است

اصفهان- نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی خواستار صدور هر چه سریع‌تر مجوزات برای آغاز عملیات اجرایی ساختمان سازمان ثبت اسناد و املاک این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد تقی نقدعلی عصر پنجشنبه در آئین کلنگ زنی ساختمان اداره ثبت اسناد شهرستان خمینی‌شهر اظهار داشت: با حمایت و کمک ریاست قوه قضائیه، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امروز شاهد اتفاق خوبی در شهرستان خمینی‌شهر بودیم.

وی ادامه داد: با همکاری اداره کل راه و شهرسازی زمین ساختمان جدید اداره ثبت خمینی شهر تأمین شد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به فرماندار و شهردار این شهر گفت: وظیفه شما با توجه به وعده و قول رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای افتتاح این پروژه در ۲۲ بهمن سال جاری سنگین‌تر شد و اکنون نوبت مسؤولان شهرستان است با صدور مجوزات و مراحل قانونی هرچه سریع‌تر اقدام کنید.

وی از شهرداری خمینی‌شهر خواست در صدور پروانه هر چه سریع‌تر اقدام شود و ادامه داد: این طرح می‌تواند در پیچ و خم اداری سال‌ها گیر کند و تا سه سال دیگر افتتاح نشود مثل موارد مشابه سال‌ها به طول به انجامید.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امید است شاهد کوتاهی و خلف وعده از مسؤولان شهرستان برای طی مراحل قانونی و مجوزات لازم نباشیم گفت: گناه خلف وعده به عهده کسانی است که کوتاهی می‌کنند، هنر مسؤولان شهرستان این است هرچه سریع‌تر وارد عمل شوند تا بودجه تأمین اعتبار شده محقق شود.

وی ابراز داشت: درجلسه فرمانداری فرماندار و شهردار خمینی شهر قول دادند در اسرع وقت مجوزات صادر و پیگیری لازم داشته باشند.

کد خبر 5916301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha