۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۱۱

وزیر کشور:

وضعیت خلیج گرگان رو به جلو است

وضعیت خلیج گرگان رو به جلو است

گرگان- وزیر کشور با اشاره به اینکه وضعیت خلیج گرگان رو به جلو است، گفت: در حال حاضر نگرانی کوتاه مدت خلیج گرگان بر طرف شده است و باید برای وضعیت بلند مدت آن تدابیری اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی، شامگاه پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به اینکه استان مسائل مختلفی داشت و اکنون این مسائل یکی پس از دیگری در حال حل شدن است، اظهار کرد: در بازدیدهای که در گذشته داشتیم وضعیت خلیج گرگان بسیار نگران کننده و تأسف آور بود اما امروز وضعیت خوب و رو به جلو آن را شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نگرانی کوتاه مدت خلیج گرگان بر طرف شده است، افزود: باید برای وضعیت بلند مدت خلیج گرگان تدابیر بیشتری اندیشیده شود.

وزیر کشور گفت: حل مشکل پتروشیمی خبر خوشی بود که از سوی نمایندگان و دیگر مسئولان استان به بنده داده شد.

وی ادامه داد: استان گلستان در زمینه شیلات و آبزی پروری از ظرفیت خوبی برخوردار است و تا کنون اقدامات خوبی هم در این زمینه انجام شده است.

وی با اشاره به سوم ربیع سالروز ورود امام حسن عسکری (ع) به گرگان، گفت: این توفیق بزرگی است که خداوند نصیب مردم گرگان و گلستان کرده است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه دشمن تلاش زیادی دارد تا فضای امنیتی استان را به خطر اندازد، گفت: خوشبختانه با ترفندهای خوبی که از سوی مسئولان استان و دستگاه‌های نظامی و انتظامی استان صورت گرفت دشمن در نقشه‌های خود ناکام مانده است.

وی با اشاره به اینکه وجود وحدت و یک پارچگی در بین مردم شیعه و سنی استان گلستان بسیار ستودنی است، یادآورشد: وجود شرایط امن مرزی در استان گلستان نعمت ارزشمندی است.

وحیدی اظهار کرد: باتوجه به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم باید همگان تلاش کنیم تا یک مشارکت گسترده‌ای در این دوره از انتخابات داشته باشیم.

وی یادآور شد: ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، از امروز آغاز شده و تا سوم آبان ادامه دارد که در این مرحله اول حدود ۴۰ هزار نفر امکان ثبت نام دارند و امیدواریم انتخابات حماسی داشته باشیم.

کد خبر 5916479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha