۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۰

استاد حوزه و دانشگاه‌های اردبیل:

جنایت غزه سند رذالت صهیونیسم است

جنایت غزه سند رذالت صهیونیسم است

اردبیل- استاد حوزه و دانشگاه‌های اردبیل گفت: جنایت غزه سند رذالت و دون همتی سران صهیونیسم جهانی است که روح بشریت را جریحه دار کرد.

حجت الاسلام حسین نوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: صهیونیسم جهانی با بهره گیری از سکوت جوامع بین المللی و حامیان غربی بدترین جنایت را در حق انسان‌های بیگناه انجام می‌دهد و سکوت مرگبار کشورهای منطقه بر این جنایت دامن می‌زند.

وی با اشاره به اینکه ادامه این جنایت‌ها معادلات منطقه‌ای را به هم خواهد زد، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی می‌داند که اگر خروش ملت‌های آزادیخواه و مسلمان به پا شود هیچ قدرتی نمی‌تواند در برابر این سیل سهمگین دوام بیاورد.

استاد حوزه و دانشگاه‌های اردبیل افزود: ریشه رژیم جعلی و کودک کش صهیونیسم در شرک و نفاق و کفر است و در قرآن کریم نیز به صراحت از این قوم به عنوان فتنه انگیز آخرالزمان یاد شده و قطعاً عاقبت آنها هلاکت و نابودی خواهد بود.

نوری محور مقاومت را پیروز این نهضت عظیم برشمرد و گفت: طوفان الاقصی نشان داد که شکست بلوک عربی – عبری دور از دسترس نیست و قطعاً پیروزی نصیب جبهه مقاومت و انتفاضه فلسطین خواهد شد.

وی ادامه داد: امت اسلامی نباید در برابر این جنایت‌های بیرحمانه غاصبان صهیونیسم سکوت اختیار کنند بلکه با پشتیبانی از جریان مقاومت بر همراهی و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین پافشاری کنند تا در نهایت هیمنه پوشالی صهیونیسم شکسته شود.

تحلیلگر مسائل منطقه‌ای و سیاسی تصریح کرد: آمریکا با پشتیبانی از رژیم جعلی صهیونیسم اصلی ترین عنصر تشدید جنایت‌ها در غزه است و باید از جوامع جهانی به حرمت انسان‌ها کنار گذاشته شده و بیش از این در پایمال شدن خون بی‌گناهان سهیم نباشند.

کد خبر 5917073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • انا عمار IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
      0 0
      مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا
    • IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      0 0
      مرگ بر اسرائیل وحامیان اسرائیل قاتل کودکان وکسانی که دراین مورد سکوت می‌کنند
    • انا عمار IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      0 0
      کشتار کودکان غزه نشانگر خوی حیوانی آمریکاست و شعار ماندگار و جهانی مرگ بر آمریکا چهره واقعی جنایتکاران آمریکا را نشان داد . درود بر سپاه پاسداران و سربازان گمنام و زنده باد رهبر معظم جهان اسلام امام خامنه ای
    • ابراهیمی سیسی IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
      0 0
      نابود باد رژیم کودک کش صهیونیست ‌حامیانش وکشورهای سکوت کننده براین همه جنایت وخیانت به بشریت