۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۸:۵۶

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس:

زیرساخت‌ها در مناطق محروم دشتی و تنگستان تقویت می‌شود

زیرساخت‌ها در مناطق محروم دشتی و تنگستان تقویت می‌شود

بوشهر- نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌ها در مناطق محروم دشتی و تنگستان تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین کرمی جمعه‌شب در نشست بررسی طرح‌های زیرساختی دشتی و تنگستان خواستار توجه به رفع مشکلات مناطق محروم و کم برخوردار دشتی و تنگستان شد و اظهار داشت: زیرساخت‌های عمرانی دشتی و تنگستان از محل اعتبارات و منابع مالی محرومیت‌زدایی باید تقویت شود.

وی با اشاره به ارسال نامه به معاون توسعه مناطق محروم کشور در توجه جدی و بیشتر به مناطق محروم و کم برخوردار دشتی و تنگستان، خاطرنشان کرد: با کمک‌های قطره چکانی اعتبارات اجرا پروژه‌ها در مناطق محروم دشتی و تنگستان، مسکنی بیش نخواهد بود و پاسخگوی این همه مشکلات نیست.

دبیر اول کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رفع مشکلات شهرستان‌های دشتی و تنگستان را ضروری است، افزود: این ۲ شهرستان از محرومیت‌های زیادی برخوردار هستند و نیازمند نگاه ویژه هستند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هنوز زیرساخت‌های زندگی اولیه از جمله آب و برق و جاده‌های مواصلاتی در بعضی مناطق دشتی و تنگستان با گذشت ۴۵ سال از عمر پر برکت نظام اسلامی در ابتدایی‌ترین شرایط قرار دارد.

وی به وضعیت تخصیص اعتبارات پرداخت و تصریح کرد: با تلاش‌ها و پیگیری انجام شده در سه سال افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال از طریق معاونت توسعه مناطق محروم کشور نهاد ریاست جمهوری برای حوزه دشتی و تنگستان است.

کرمی با محکوم کردن جنایات اسرائیل غاصب در قتل و عام مردم مظلوم غزه، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی جنایات بی‌نظیری این روزها در فلسطین علیه مردم مظلوم انجام داده که علاوه بر قتل و عام آنان آب، برق و جلوگیری از واردات سوخت و مواد غذایی و دارویی در دستور کار خود قرار داده است.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی غزه را نشان از استیصال و فروپاشی اسرائیل غاصب دانست و بیان کرد: تمام مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات این رژیم غاصب برپا خواسته‌اند و اکنون زمینه نابودی آن فراهم شده است.

کد خبر 5917199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha