۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۴

معاون قرارگاه خاتم الاوصیا:

دشمن به دنبال فاصله میان جوانان و نظام جمهوری اسلامی است

دشمن به دنبال فاصله میان جوانان و نظام جمهوری اسلامی است

یاسوج_ معاون قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا گفت: دشمن به دنبال فاصله میان جوانان و نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جعفر دوستدار صبح یکشنبه در کارگاه آموزشی جهاد تبیین ویژه معاونان پرورشی مدارس شهرستان بویراحمد افزود: دشمنان، سیاست جنگ نرم و به راه انداختن تبلیغات سنگین علیه نظام و انقلاب اسلامی را در پیش گرفتند.

دوستدار با اشاره به تبلیغات سنگین دشمنان علیه ایران اسلامی گفت: دشمنان با ناامید شدن از جنگ مستقیم و رویارویی با ملت ایران اسلامی، تبلیغات و جنگ نرم را عملیاتی کردند.

وی ابراز داشت: دشمن با استفاده از صدها شبکه ماهواره ای و شبکه‌های اجتماعی به دنبال ایجاد فاصله بین جوانان و نوجوانان ایران اسلامی با بدنه نظام و انقلاب است.

دوستدار تصریح کرد: داشتن بصیرت و آگاهی کافی هم برای مسئولان و هم برای خانواده‌ها برای مقابله با ترفندهای آنها لازم و ضروری است.

معاون قرارگاه خاتم الاوصیا نهادینه کردن جهاد تبیین به شیوه مطلوب و ایده آل در مدارس و در بین دانش آموزان با هدف مقابله با توطئه دشمن در شبه افکنی و ایجاد انحرافات فکری و ذهنی در بین جوانان و نوجوانان را ضروری دانست و گفت: یکی از رویکردهای تشکیل «لیگ جت یا همان جهاد تبیین» در مدارس شکستن محاصره سنگین تبلیغاتی دشمنان و نجات سرمایه‌های آینده این مرز و بوم از دام آنها است.

وی از تشکیل ۳ هزار تیم دانش آموزی در «لیگ جت» در استان فارس طی سال گذشته خبر داد و گفت: امسال تاکنون استان‌هایی نظیر کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری و سمنان در زمینه تشکیل تیم‌های دانش آموزی در «لیگ جت» پیشتاز هستند.

کد خبر 5918372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha