۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۴

معرفی همراه رایانه

معرفی همراه رایانه

همراه رایانه یک مرکز تخصصی موبایل و کامپیوتر و لپ تاپ است که با حضور کارشناسان خبره و با تجربه، علاوه بر پشتیبانی نرم افزاری در حل مشکلات سخت افزاری نیز کمک می کند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، همراه رایانه یک مرکز تخصصی موبایل و کامپیوتر و لپ تاپ است که کارشناسان دارای تجربه کامیپوتر و موبایل در آن در حال فعالیت هستند. این برند خاص و معتبر علاوه بر پشتیبانی نرم افزاری به شما در حل مشکلات سخت افزاری نیز کمک می‌کند.

برای مثال شما می‌توانید برای حل مشکلاتی نظیر نصب سخت افزارهایی مثل پرینتر و غیره، نصب درایور های رایانه و یا مشکلات سخت افزاری مثل کیبورد و موس از همراه رایانه کمک بگیرید.

همراه رایانه می‌تواند علاوه بر حل مشکلات نرم افزاری، به شناسایی مشکلات سخت افزاری شما پرداخته و در صورت لزوم شما را به مراکز تعمیرات موبایل و رایانه ارجاع دهد.

علم فناوری مانند دریای بی انتهاست و تنها با مطالعات و کسب علم در این زمینه نمی‌توانید پاسخگوی مشکلات و سوالات خود باشید.

تجربه در کنار کسب اطلاعات می‌تواند در این زمینه بسیار موثر باشد، اما هنوز هم سوالاتی برای شما پیش می‌آید که ممکن است که خود توانایی حل آن را نداشته باشید انجاست که کارشناسان همراه رایانه پاسخگوی شما هستند. همراه رایانه، از مشاورین مناسبی تشکیل شده است که همواره در حال تلاش و یادگیری بوده تا بتوانند مطابق نیازهای روز افراد و حل بسیاری از مشکلات آنها نقش موثری داشته باشند.

بازدید از سایت در لینک زیر؛

همراه رایانه همراه همیشگی شماست

پاسخگویی مشکلات لپ تاپ، نوت بوک و گوشی هوشمند

امروزه هر فرد در منزل خود یک سیستم رایانه دارد و یا در صورت نداشتن کامپیوتر و یا لپ تاپ در خانه گوشی هوشمند دارد که عملیات انتقال وجه و عملیات بانکی و خرید شارژ و یا عملیات روزمره خود را در ان انجام می‌دهد و به عبارتی می‌توان گفت گوشی‌های هوشمند جزو لاینفک زندگی انسان مخصوصاً نسل جوان شده است به طوری که تحصیل هم وابسته گوشی‌های هوشمند شده است.

فعالیت‌های همراه رایانه حجم گسترده‌ای از مشکلات لپ تاپ ها و گوشی‌های هوشمند را در بر می‌گیرد، از حل مشکل بالا نیامدن دستگاه شما تا نصب سیستم عامل به روی آن.

برای مثال:

حل مشکلات نرم افزاری لپ تاپ ها و یا تلفن‌های هوشمند

بازیابی اکانت‌های شما از ایمیل گرفته تا بازیابی اکانت‌های کلش و پابچی

حل مشکلات نرم افزارهای کاربردی از شبکه‌های اجتماعی مثل ایتا و روبیکا تا توییتر و اینستاگرام

نصب برنامه‌های تخصصی و بازی‌های رایانه‌ای روی لپ تاپ و یا نوت بوک

حل مشکلات اینترنت و شبکه گوشی و لپتاپ و تبلت

فعال سازی برنامه‌های غیر فعال شده

نصب سیستم عامل‌ها روی لپ تاپ و نوت بوک

تشخیص مشکلات سخت افزاری و حل آن در لپ تاپ و نوت بوک

دانلود نرم افزار و پشتیبانی پیام رسان ها

همراه رایانه در راستای خدمت رسانی به مشتریان خود در سایت خود فایل‌های نصبی اپلیکیشن‌های مختلف را قرار داده و هم اکنون نیز در حال اضافه کردن آن است که با نصب راحت نسخه‌های بروز نرم افزارها بتوانید از اخرین به روز رسانی و مشخصات اپلیکیشن‌ها و شبکه‌های اجتماعی بتوانید بهره مند شوید.

به روز رسانی و کار با اپلیکیشن‌ها و پیام رسان ها شما را با چالش‌هایی روبه رو می‌کند که حل و پاسخگویی ان چالش‌ها و مشکلات کار همراه رایانه است.

پشتیبانی اپلیکیشن‌ها و پیام رسان ها از دیگر وظایف همراه رایانه می‌باشد به صورتی که اگر مشکلی در دانلود یا نصب یا فعالسازی و یا کار با نرم افزارها پیدا کردید همکاران مجموعه می‌توانند شما را راهنمایی کنند.

هم اکنون می‌توانید پشتیبانی پیام رسان های مختلف را در سایت و مرکز همراه رایانه و اموزش هایی که در سایت قرار داده شده را مشاهده کنید.

مرکز مشاوه تلفنی همراه رایانه در سال‌های گذشته سعی در حل مشکلات کاربرانش داشته است و همواره در حال تلاش برای حل مشکلات کاربرانش بوده تا آنها بتوانند تجربه بسیار راحتی را در استفاده از دستگاه‌های هوشمند خود داشته باشند.

معرفی همراه رایانه

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5918453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha