۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۲

مدیرکل کمیته امداد گلستان مطرح کرد؛

فعالیت ۳۶۰ مرکز نیکوکاری در استان گلستان

فعالیت ۳۶۰ مرکز نیکوکاری در استان گلستان

گرگان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: ۳۶۰ مرکز نیکوکاری با کمیته امداد استان گلستان همکاری می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی بابایی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران استان گلستان از برگزاری همایش تجلیل از موسسات خیریه در استان خبر داد و اظهار کرد: در این همایش از ۵۰۰ موسسه فعالی که در استان مشغول به فعالیت هستند تجلیل خواهد شد.

وی افزود: این مراسم با حضور صباغیان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی و آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد و مسئولان استانی در روز چهارشنبه سوم آبان ماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: نکوداشت مقام خیریه‌ها و خیرین، گسترش هم افزایی و تعامل با گروه‌های مردمی و نهادینه کردن فرهنگ همکاری و همراهی از اهداف برگزاری این همایش محسوب می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی از این موسسات خیریه زیر نظر دستگاه‌ها فعالیت می‌کنند قرار شد ۲۰ موسسه به دبیر خانه این همایش معرفی شوند که از بین آنها یک موسسه نشان ملی را دریافت خواهد کرد.

وی یادآور شد: اکنون در استان ۳۶۰ مرکز نیکوکاری با این نهاد در حال همکاری هستند که بیش از ۳۰ هزار پرونده مددکاری تحویل این مراکز شد.

بابایی اظهار کرد: در ۶ ماه نخست امسال با حضور این ۳۶۰ مرکز نیکوکاری توانستیم مبلغ ۵۱۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خدمات به نیازمندان ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: ترویج و توسعه فرهنگ احسان و انفاق یکی از سیاست‌های کمیته امداد محسوب می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: توسعه مراکز نیکو کاری با رویکرد محله محوری و روستا محوری در سطح استان در حال انجام است.

کد خبر 5918752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی اکبر IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
      0 0
      علی اکبرقزلسفلی هستم تک فرزند پاسدارشهید جاویدالاثر شش ماه بودم پدرم شهیدشد مادرم ازدواج کرد دوسال پیش حین رفتن سرکارتصادف کردم با دوتا ماشین خونه وماشینم ورو اضافه دیه دادم شغلم خدمتگذارمدرسه هستم یه دختر دارم اونم مریضه تو روخدا یه کمک جزعی بهم کنید بخدا حقوق گرفتم تقدیم میکنم خیلی تحت فشارم کسی و