۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۲

شهردار کرمانشاه:

ترافیک کرمانشاه با اتصال رینگ ترافیکی شهر کاهش می‌یابد

ترافیک کرمانشاه با اتصال رینگ ترافیکی شهر کاهش می‌یابد

کرمانشاه- شهردار کرمانشاه با اشاره به نیاز ترافیکی شهر کرمانشاه به رینگ ترافیکی، گفت:ترافیک کرمانشاه با اتصال رینگ ترافیکی شهر کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر نوروزی شهردار کرمانشاه ظهر یکشنبه در آئین افتتاح معبر جدید اتصال شهرک امام (ره) و شهرک مهدیه، اظهار کرد: این معبر جدید به طول هزار و ۱۰۰ متر در ۲ باند امروز با حضور استاندار کرمانشاه افتتاح شد.

وی افزود: این معبر در طرح کلی رینگ ترافیکی شهر کرمانشاه قرار داشت و ۲ شهرک مهدیه و امام (ره) را بهم متصل می‌کند.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس طرح رینگ ترافیکی شهر کرمانشاه، شهرک‌های اطراف شهر با اتصال به یکدیگر ترافیک شهری را کاهش می‌دهند.

وی ادامه داد: هدف از افتتاح این خیابان، راحتی و آسایش شهروندان در تردد بوده که امیدواریم بتوانیم راه خدمت را ادامه دهیم.

نوروزی با اشاره به مشخصات فنی این پروژه و اعتبار صرف شده برای بهره برداری از این پروژه، خاطرنشان کرد: این پروژه با ٢٣۵ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسیده است.

شهردار کرمانشاه با بیان انجام کارهای جانبی در این پروژه، گفت: جدول گذاری و رنگ آمیزی به طول چهار هزار و ۴۰۰ متر، آسفالت ۲۲ هزار متر مربع در ۲ لایه، خاکریزی برای کاشت درختان ۸۰۰ متر مکعب و کاشت ۳۳۰ اصله درخت از دیگر اقدامات انجام شده است.

کد خبر 5918775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha