۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۹

استاندار سمنان:

هیچ واحد تولیدی بدهکاری در تملک بانک‌های استان سمنان نیست

هیچ واحد تولیدی بدهکاری در تملک بانک‌های استان سمنان نیست

سمنان- استاندار سمنان گفت: در دولت سیزدهم هیچ واحد بدهکار به بانکی، به تملک بانک‌ها در نیامده و تلاش شده تا مشکلات این واحدهای تولیدی رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان سمنان به میزبانی استانداری، درباره ساماندهی دارایی بانک‌های استان بیان کرد: فهرست واحدهای تحت تملک بانک‌ها و واحدهای ورشکسته استان به صورت کامل و جامع تهیه و تدوین شود.

وی با بیان اینکه بانک‌ها نیاز است که به مصوبات ستاد رونق تولید و رفع موانع، توجه ویژه ای داشته باشند تا بتوانیم مشکلات تولید استان را کاهش دهیم، افزود بانک‌های عامل استان بدون هماهنگی با ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نسبت به صدور اجراییه اقدام نکنند.

استاندار سمنان همچنین درباره خسارات باغداران و دامداران از بلایای طبیعی و همچنین ناتوانی آنها از پرداخت بدهکاری‌های بانکی بیان کرد: امهال بالغ بر ۳۲۱ میلیارد تسهیلات برای بیش از یک هزار نفر در حوزه کشاورزی و دامپروری در استان انجام‌گرفت.

هاشمی در ادامه بیان کرد: در دولت سیزدهم در استان سمنان با اقدامات صورت‌گرفته، تاکنون حتی یک واحد تولیدی نیز تحت تملک بانک‌های عامل قرار نگرفته است.

کد خبر 5918894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha